| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 12 月 15 日 星期二  |
| 仲有1日到我生日喇.vv. |
分類: 未分類 |
仲有1日到我生日喇.vv.
仲有1日咋=v=
生日禮物A_A
12月16 12點16*v*
記住送禮物呀各位^v^(我知您係到架!!唔好當睇唔到呀+.+!!)
my 13th birthday is tomorrow!!!!!=]
|
| 發表時間:2009-12-15 11:12 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 11 日 星期五  |
| ;[ |
分類: 未分類 |
有時唔開心係因為某d人同事
有時逃避1下.自己冷靜1下
係1件好既事
當您冷靜個陣.
您會好想去1個冇人識您既地方
重新開始.
但係同時您個心又好矛盾.
好驚重新開始.人同事都要重新開始;(
呢個時候您又會好想番去.
因為您掛住佢地;(
佢地曾經係您心中佔下好重要既位置;(
當您番去之後.
您就會發現所有人同事都唔同晒;(
您會好想好想好似之前咁;(
其實(;您只要放低心情(;
就知道佢地根本就冇變過(;
變既係您.
係您既心情.
您愈諗得多壞既野;(負面既野;(
就會搞到自己愈黎愈唔開心;(
所以話呢(;最緊要開心(; |
| 發表時間:2009-12-11 07:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 10 日 星期四  |
| 心情低落 |
分類: 未分類 |
本來就係幾開心既...打機w0個個都開心啦.
我講仆街姐.有條8婆冇撚啦啦行埋黎串我
想點?通常人不犯我我不犯人
佢嘈我先l0r.嘈完我仲要講退族
宜家唔係佢退 係我退l0r
就算個族係命命都係咁話
我頂佢唔順l0r.唉.
之後同sky去打水母.
打打下比怪圍嘔.死左
之後又打打下死左.
個天想我點?講丫.
冇心情l0r宜家.唉.
狂炸命命msn又唔理我.
kei又唔撚番黎
蕉蕉又唔0n
b仔又話唔玩
b嫂又少上.呢排完全唔知佢地咩事.玩分手?無聊
沁姐又少上.肥豪又走族.
唉.如果好似以前咁就好
做咩冇啦啦解族姐.唔解仲好.唉
好想1次過發洩晒出黎.... |
| 發表時間:2009-12-10 07:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 36 | »
|