唉∼上半日係徹底失敗的一日,因為我溫左好多次oral以為唔好有事,唉∼但係真係出事喇= =”錯左好多野....唉∼miss wong仲要話我e次oral好差,失左手呀>∼<,之後個心滿係失敗的情緒去考math,之前葉sir要我去洗洗個面之後去考,結果咩都做過,唉∼math死得....唔係好識做....(淚.....
)之後上中文堂,胡灝扮胡屠户,好好笑呀∼之後去左打golf,手風唔係好順,個教練話唔係太重視要打中個波,因為甘仲打唔中,最重要係個姿勢,因為唔係會傷身wo,我終於明白啦,oral test失手,唔係要我重視失敗,而係要重視問題所在,e家又仲未會考,所以仲有得去改善,我明白了!
之後同夏文兄一齊回家,坐車個時見到亞呆&徐眏芳一齊壓左係張嘉敏到,哈哈∼e個皮包骨好好訓咩?回家之後install F.E.A.R失敗= =”,可能係個程式有問題....之後做功課,明天之後,城市論壇呀∼* |