MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

+° ▋×。Oo 黑夜精靈 oO▁*╭☆°
喜歡雨天
滴答`滴答`... 的聲音
恍惚世界變得寧靜

喜歡冬天
北風`呼呼`... 的聲音
恍惚自己變得堅強

討厭笑得燦爛的太陽
熊熊的烈火
令人喘不過氣來

討厭喧鬧擠擁的街道
陌生的路人
總顯得比我開心
shiningblue
暱稱: +° Oo 黑夜精靈 o ╭☆°
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
最新文章
♥ 其實...
習慣... 別離
用微笑填滿勇敢..用微...
其實我也會發脾氣的
1月23號的浪漫婚禮 ♥
文章分類
全部 (61)
° ▋Oo 心情日日記 oO▁* (44)
° ▋Oo 很喜歡..很喜歡 oO▁* (2)
° ▋Oo 畫出彩虹 oO▁* (2)
° ▋Oo 絲絲感覺 oO▁* (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Amy's xa
christina's xa
Iris's xa
kitty's xa
Mani's xa
Polly's xa
Tanya's xa
Vivena's xa
Viviana's xa
Yuki's blog
Yuki's xa
竟然's xa
曉華's xa
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 6 月 16 日  星期六   晴天


^_^ 自己畫 xX 分類: ° ▋Oo 畫出彩虹 oO▁...

  

今日去買o左小小遲 d 去大西北 ge 野~

有一幅太陽眼鏡 0_0 ;

一對波鞋;

同一條薄身黑色長褲!

返o黎之後無無聊聊o甘,, 無咩好做,

於是就係本日記簿到畫畫畫 la~~~

at last, 就係上面 ge 完成圖 la!! ^_^






訪客留言 (返回 shiningblue 的日誌)


shiningblue 於 2007-06-17 05:10 PM 發表:
我哥幅 sunglass 冇度數 ge....
我又唔係幾百度 ge 大近視 .... =o= ,
基本上帶唔帶 glass 對我 ge ,
日常生活都冇咩影響 laa!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GloRia 於 2007-06-17 01:59 PM 發表:
14號??7月嗎?
但係我同Sally,,要返演藝woo,,
歌幾日都要演出bo,,
早d laa~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ChI 玲..||" 於 2007-06-17 01:06 PM 發表:
你地咁ga..我一d 野都未buy 過lor..
你地14歌日要倍我去buy 呀..
你歌副sun glass 有冇度數ga..
我要buy d 有度數ga..
唔係我會睇唔到野lor..
我放幾日假呀..
加唔搵我..><''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GloRia 於 2007-06-16 10:14 PM 發表:
wo,,我都差唔多買曬d日用品luu,,
the Drawing is so BEAUTIFUL aa~~
+oil!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]