| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 30 日 星期日  |
| 2006-07-30 |
今日好悶呀~!HELP~!HELP~!><~!昨日BETTY叔叔問我點整D語法~唉~加埋佢就一共有4個問我點整喇~一個章魚,一個尤魚C,一個瑞士糖,最後一個就係BETTY叔叔喇~!!>"<~
|
| 刊登時間︰2006-07-30 10:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 29 日 星期六  |
| 2006-07-29 |
介紹個GAME比你地呀~我覺得OK呀~幾好玩架~!!個GAME叫 跑ONLINE ~~!試下啦~不過如果你玩的話要送d3比我架(係game入面)~!~!~!~!wakakakaka~
|
| 刊登時間︰2006-07-29 11:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 28 日 星期五  |
| 2006-07-28 |
昨日我就同尤魚c&章魚一齊去睇分班試結果,我入左1d,係第2好我班,又係同章魚一班好happy~之後同佢地+瑞士糖一齊去圖書館玩~wakakakaka~
不過今日就無咩事發生,所以無寫~~ |
| 刊登時間︰2006-07-28 10:57 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 27 日 星期四  |
| 2006-07-27 |
今日要返學訂校服,買左之後呀媽佢叫我「過頭粒」試試,我覺得d人會笑我lo~但係呀媽就係咁迫我>"<~之後就去左買野,我買左兩個新袋,一個黃色,一個紅色,wakakakaka~好happy~~
 
|
| 刊登時間︰2006-07-27 11:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 26 日 星期三  |
| 2006-07-26 |
今日同尤魚C佢傾傾下計(係MSN)佢突然登出左,講都唔講聲,SO好唔HAPPY~ |
| 刊登時間︰2006-07-26 10:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|