| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 25 日 星期二  |
| 2006-07-25 |
今日我起左身,見到細佬整緊部電腦,所以我咪去睇下囉~點知個滑鼠hand左,無幾耐就到我玩的times,不過滑鼠都未"旭"得番@@~好彩我重新開機左3次先無事~唉~無事lu~ 
之後媽媽又會去dog dog house玩,我又想去喔><~XD~
下午,我無跟住媽媽去,所以就同尤魚c&水泡&瑞士糖一齊去影貼紙相,之後尤魚c自己走左,得番我&水泡&瑞士糖一齊行多陣商先番~!
唉~番到去又比呀媽話我「浪費$$」,鳴……早知知影幾次就收手啦~呢幾日就用左60幾$$~@@
|
| 刊登時間︰2006-07-25 10:04 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 24 日 星期一  |
| 2006-07-24 |
today媽媽又去左dog dog house玩,個女主人問我去唔去佢house玩(佢houase有隻dog dog&有得去美心食野,但唔洗$$),但我想玩computer,所以無去到@@∼>< |
| 刊登時間︰2006-07-24 10:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 23 日 星期日  |
| 2006-07-23 |
今日好悶呀,又無人陪我玩><,好悶呀~好悶呀~好悶呀~好悶呀~好悶呀~好悶呀~ |
| 刊登時間︰2006-07-23 11:14 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 22 日 星期六  |
| 2006-07-22 |
今日細佬要番學,我唔洗,所以佢就話埋佢d時間比我玩,好happy~^^
下午就同呀媽去買書,行左咁多間,但最後買得一本,因為其他書未有,所以就去左行淘大,買左好多野食,仲有壽司,好味呀~^^~wakakakaka!~ |
| 刊登時間︰2006-07-22 09:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 21 日 星期五  |
| 2006-07-21 |
今日朝早,發現尤魚c係msn on左,所以就同佢玩語音,好happy呀~~wakakakaka~我又傻左lu~wakakakaka~wakakakaka^^~唔知點解我好似成日傻左咁ge><??有無人可help help我呀??~~wakakakaka~(又傻左=.=")
係下午,我又去左尤魚c house玩,玩玩下就去淘大影貼紙相,影左2次,要$70,不過我同尤魚c夾$,所以每人比$35,每人就有10張(1張卡9張貼紙)我同尤魚c都把全部分為3份黎過膠,之後就各自各的番house(自己的)
之後係夜晚,我&Mum&Dad&細佬一齊去左Park打排球&ride單車,當我同呀Mum一齊打掛球時,我一下唔小心打中坐係一邊的Dad(仲要打正個頭),睇住我地打排球d人全部係度笑,就連我同我的Mum都忍唔住笑左出黎,我仲以為死得啦,點知無事wo~我呀Dad用手掃掃個頭就同我地講要走喇~ |
| 刊登時間︰2006-07-21 10:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|