盈 °•˙*[°.~迷惘-*]▋|*˙﹢°--竟然愛上了另一個-他~將來會是如何?~又是陌路人嗎?
頑皮的我~一路都想試下在bus寫野ge我~今日在bus上層最後排最左面的椅背寫左一句話~艾粒... (...=唔話你知)~好開心,緊張,害怕,百感交集...~終於表達左我對佢ge愛~我仲抄下bus ge車牌tim~
今日放學冇人陪~見到阿黎頌賢&佢個fd~我坐bus上層最後排最左面的椅~佢地坐bus上層尾2排最右面2個位
我好像一早已經想到會這樣做~已經在裙袋放左一枝上年在"班T日"拿 桂 ge o個枝筆~點知我ge最右面2個位居然坐左2母子~唉...唔通連個天都唔想我寫? 但係我真係未試過有咁強ge欲望去做一件事~而到欣翠那2母子都未落車~我就在快到嘉盛苑ge途中寫下我想寫ge話~
艾粒
XXX
以上係格式~但係唔知係唔係未寫過~又怕比人見到~我用隻左手貼住椅背寫~寫到好"了"~我仲問清楚黎頌賢我有冇睇錯車牌~我希望我與我的心聲有緣~比機會我再坐多一次呢架bus~
我把句子寫在手心~把車牌寫左手背~以便記下~
我仲在我yahoo ge 相簿加入4張我自己拍自己ge手ge相 ~ 個名係 BUS... ~^^ ~私人ga~ |