花心的我~請你永遠記得我---十分愛你~不希望你受到任何傷害~
佢跳舞真係好cute ar!!!
今日上午10點至~下午4:30~都番左lala隊~好開心~
今日學晒 全身暑假&著睡衣跳舞 !! 明天9:30番去學 opening o個隻舞~日文歌~好鬼熟~唔知幾時聽過~
今日我知道左原來d舞大部份都係一個F.4 ge哥哥排ge!!!勁ar!!!全team得佢一個boy!!! 佢跳舞好鬼好笑~好cute!!! 佢跳 全身暑假 就好笑d!! 其他house d人都話好想學我地首 全身暑假 ~好開心!!!
今日跳跳下走左去整lala球~跟住就有d人番左黎上課~上課之前入左黎~我地冇跳到~後黎先至開始番跳舞~
今日12:00放lunch~我& katie 一齊去左Mc~吃左一個包&一杯chocolate milk shake~食食下就見到carman~一齊番學校~先至係12:25~d人都未出去~我地就已經番左黎~ 我地一路諗番d歌一路自己係到跳~跳左好耐先至記得番晒d舞~跳到13:08d人先至番黎~我已經好攰~ 之後就教埋 著睡衣跳舞 ge後半首&跳多幾次 全身暑假 ~3點carman走左~4點幾我同katie就走~唔知d人幾點走~ "張婉茹"話明天會教 opening ge歌~叫我明天番去~9:30am~ 一定,一定!!!
今日好開心ar!!! |