shirley625
暱稱: 敏敏老師
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  

« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

最新日誌
哎吖吖...
喂...需豬豬們...
嬲到爆炸!
答應我...
底線...

日誌分類
全部 (21)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 488
今日人氣: 0
累積人氣: 5817

站內搜尋
RSS Feed

2010 年 3 月 6 日  星期六   晴天


啦啦隊金奬! 開心 分類: 未分類

我地o既啦啦隊今日拿到金奬啦!還有最佳口號大奬!

所有努力沒有白費!每個人的表現都好好!

夜晚o既韓燒慶功宴,超級超級開心!

每個啦啦隊o既成員,我同亞雯老師,真的以你們為榮!

YYC,GO,FIGHT,WIN!

金牌口號:

YYC,

Go the whole hog    (全力以赴)

Fight against drugs (遠離毒品)

Win a bright life!    (活出精彩人生!)

 

我地希望,啦啦隊精神,可以帶動更多學生,歡迎大家在未來的日子裡踴躍參加或支持我地o既啦啦隊活動!敏敏老師相信,亞雯老師同敏敏老師,一定可以帶給你不一樣的學習經歷和快樂生活!YEAH!




2010 年 2 月 23 日  星期二   晴天


殤逝 傷心 分類: 未分類

新年期間,失去了最最最疼愛我也是我最最最疼愛的外公...

由年二十九才得知他有重病、到見到他昏迷的樣子,再到初六得知他離開,每晚也在失眠和痛哭中度過...因為要趕回來返工,最後也沒能送他最後一程...家人知道我最疼愛外公,又擔心外公知道自己的病情會過度擔心甚至放棄治療,所以一直以來,全家人只有我和外公兩個完完全全不知道任何關於他病情的事情...沒有任何準備回到家,見到的卻是昏迷不醒、極瘦弱、極痛苦的外公,僅僅六日,我就完完全全、永遠的失去了他...讓我如何接受這樣的打擊和事實...

每天,都著住黑色衫、懷著極沉重的心情回學校,雖然拼命壓抑控制自己不要哭,但是昨天和今天還是忍不住在學校大哭起來...今日同F.1上堂,講到一個小朋友發夢去海洋公園,我就想到自己以後之能祈求在夢中與外公相見,眼淚就又止不住的流下來...又擔心他會不會真係飲o左夢婆湯就會忘記我,再也不會回來夢中與我相見...心情,就更難受!

眼睛,已經哭到看東西都模模糊糊,不過還好回來學校,你們依然令到我心情可以平復...令到我暫時忘記自己已經永遠失去外公的事實...

我不知道自己還需要多少時間去平復心情...但是感謝身邊有可愛的你們、照顧我的同事,遠方有關愛自己的家人...

雖然永遠都不捨,但希望外公,一路走好...




2010 年 1 月 18 日  星期一   晴天


工作狂! 滿足 分類: 未分類

今天,一洗之前的懶散,瘋狂o甘工作...工作...工作...改晒所有英文卷,入晒分,處理晒大大小小o既事務,勁!

學生o既成績,點講好呢?...有意外,亦有驚喜...敏敏老師奬罰分明,進步o左o既一定會有獎!...退步o左o既一定會罵會罰,哈哈...已經有人中o左招嘍!

我們要努力的,還有很多,一起加油啦!

講到這裡先,今晚要為明天啦啦隊的訓練做準備!大家加油!




2010 年 1 月 17 日  星期日   晴天


冬眠過後 愉快 分類: 未分類

 哇!個天氣終於都暖返...我終於都似返個人啦!...之前個天氣超凍,感覺自己完全係處於一隻豬o既狀態,每日都超眼訓...食飽...又眼訓...返工...繼續眼訓...試果行路都晃來晃去差D訓o左....訓...食...訓...食...再訓...再食...救命!

好,冬眠過後...工作排山倒海...山o甘高o既卷要改...組織中三情人節活動...啦啦隊排舞...戲劇排練......以及一系列o既開會...敏敏老師,強勢歸來!

各位同學,都要加油啊!




2009 年 12 月 25 日  星期五   晴天


聖誕快樂!...^_^ 滿足 分類: 未分類

首先,多謝大家的關心!...敏敏冇事啦...又開心返...多謝大家!

大家平安夜過得開心嗎?幸福嗎?

我的平安夜,看了張藝謀導演的新片《三槍拍案驚奇》...笑到翻肚...又有懸疑戲份...超級好看!...強烈推薦......平安夜最開心莫過於與心愛的人一起度過吧...有他陪伴,這個聖誕很滿足、很開心、很幸福......希望你們也是一樣啊!

今天,超級開心,因為終於買到Jenny Bakery(赤柱曲奇)...朝早起身由九龍灣出發,十一點鐘到達油麻地分店,一開鋪,已經要排隊購買...今次係第三次來買啦!先前兩次都買吾到,因為D曲奇超級好食,所以每日限量發售...早上十一點開門,我上次下午三點去買,已經買晒!...今次三次出擊!終於買到啦!俾你地看相先...開學前會再買D返學校,想試下就來七樓找我啦...我請你地食呀!...

細盒係杏仁片,兩個中盒分別係4味混合同8味混合...係返來途中,已經忍吾住開來食...哈哈...為食怪敏敏!...D盒又好靚,應該係聖誕特別版吧...^_^....會吾會覺得我買得太多呢?...其實D人個個去襯都買7盒8盒走,我都算買得少啦...如果吾係,就吾會o甘快賣晒啦!....你地返學快來找我啦...我都係限量供應啊!...嘻嘻...

講住o甘多先,祝大家聖誕快樂!開開心心!



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »



tofumonzter@createblog.com