兩日冇打Qooza...唉,真係太累...不過,終於都放假啦!
講返前兩日既情況啦...兩日來,講得最多既一句就係“講完未啊?!吾好吵啦!”...唉...1D,真係...唉...吵到工友投訴,許Sir踩上來班房...唉...我第一次係班房PK,都係俾左1D...發生咩事呢?!...不過好彩教到正班作文,希望吾會影響考試啦...1D,加油啊!...我可以幫到你地既,一定會盡力,不過你地都要俾心機啊!
2EF,依然係o甘啦...上堂快快講完書,然後自己溫習...溫吾到,就開始講故仔書...整班人圍住我,以李俊彥為首,將D故仔改到18+既內容...笑到死!哈哈!
3CD...知道你地個個都好錫我...多謝! ...又來考試,你地要繼續加油啊!要繼續進步啊!
唉...發覺自己真係一個好貪玩既Miss...係心理上,放假既心情永遠係來得早去得遲...點解兩日冇打qooza?...因為兩晚都出左去玩...一晚玩通宵,第二日朝早飛的返工...一晚就出左去行街食飯,同我既好姊妹傾心事...唉,我既心事,聽到她O晒嘴...2009終於都進入倒數階段...我都好期待2010,期待一個新的開始...
你有沒有試過...很愛很愛一個人?...明明知道無法同他/她一起...依然很愛很愛....明明知道所有付出都不會有結果...依然飛蛾撲火,只為愛他/她? |