| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 18 日 星期四  | |
nothing  |
|
今日都幾凍下><
Hist :. 好眼訓,,但都有聽書,,,,,,,,,American Revolution + French Revolution
Pth :. 繼續present 野食,,第六組被Pauline話準備唔好,所以低分,但我估唔到第十組有7分,,,唔係present得快就有得加分嘛?!
Math :. 做數,,yeah~我set到條equation,咁都比我撞中喎^^
Chin :. 《匆匆》,,都係鍾意文薏愷d普通話,,好好聽牙~//下?!背默要背埋第3段.....mg
PE x 2 :. Fitness, 800m. 4分28..ok la 同上次一樣都係7分
E&RE :. 背金句,,真係''好好玩''喎~ + 對作業//你點睇野架,,寫左話人無寫=='' 要做project ,,,真係多project>>
Geog :. 無咩野...(下...乜我係subject prefect梨既咩 <<yesterday lesson)
Scj :. Forces again, 上上下堂有勁大陣鹹魚味傳梨 ==
聽日最尾果堂要去''欣賞''戲曲囉~仲要聽到4:00,遲左放學
我覺得聽日選唔到班長...

|
| 刊登時間︰2007-01-18 08:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 15 日 星期一  | |
快樂的一天>v<  |
|
去海洋公園~~~~1a的班會旅行
7年無去過啦(應該係排,總之好耐好耐無去過)
9:00學校坐旅遊巴去
去到都成10:00,,,岩岩開門
我同貓,郭穎恩,賴綺玲去左''兒童王國''xD
玩攤位掟左隻蟹仔返梨^^
then去睇安安佳佳
佳佳都唔睬人ge=[
安安好d,,,食早餐
影左好多佢地既相
跟住搭吊車
點解我會驚架?唔通咁耐無搭過會驚d??
落左車行左個大圈先去到睇水母
好靚牙d水母,,,不過我諗如果唔打燈會無咁好睇
無乜color嘛
睇完水母食lunch
位位$20,,仲要係share,,d野食真係貴><
去玩飛天鞦韆,,
我唔驚架,,,之前玩過lu
但玩果陣後面有個人係度嗌[[救命]]囉~
得佢嗌,,有無咁驚呀
玩左2次,,,第2次好似無咁好玩
跟住摩天輪,,
其實唔係真係想玩
只係想睇下個''瘋狂過山車''係點
郭穎恩同elaine去玩過山車
我同貓死都唔玩,,諗住淨係睇
點知佢地上左車之後好耐都唔開
跟住d人突然落返晒車
((壞車))囉,,仲唔知幾時整好
最終無玩到,去左玩翻天飛鷹
第一次玩,,唔驚
不過玩完就''驚''
馮sir急call
要趕睇果個''幻影冰上騷'',,有5mins
估唔到係咁遠==
我地由山頂''狂奔1公里''落去地面
跑到氣來氣喘,,好采都係遲左兩三分鐘
個show真係歎為觀止(真心話)
但我好懷疑坐前排班人係唔係睇靚仔
一見到靚仔就尖叫
2:30睇完
馮sir又話要去返正門走
算,,hea下hea下過返另一面
5:00幾返到屋企
P.S.原本2C黃家詠同我同年同月同日生架~有機會要識下佢
補祝Eva琴日Happy Birthday~

|
| 刊登時間︰2007-01-15 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 138 | »
|