| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 4 月 10 日 星期二  |
世外桃源,實在太美  |
分類: 未分類 |
四日廣西南寧世外桃源之旅終於結束,很不拾得,短短几天行程,看的不是很多景奌,但單是几個當地未經污染和開發既地方,
巳令我覺得今次没有去錯地方
德天山莊的大瀑布, 不是很大水,因為春天下雨不多, 瀑布水不是很, 但我就喜歡流水淙淙的美,
不那麼兇,住在山莊, 聽著流水潺潺,很寫意
第二天坐x筏近距離接觸瀑布, 好近好近, 近到要用傘擋住d水..哈哈, 最後都係濕晒
接下來到通靈大峽谷,由一個夷蘭族既姑娘帶我們遊谷, 個姑娘很清麗脫俗,眼睛水汪汪,樣子很甜美,我仲同
佢影左相
名仕田园, 係拍電視劇熱門取景既地方, 很美很美, 一大幅一大幅既田野, 没有穿鞋既山區小朋友同老人家
空氣很清新, 全部都是綠色,很美~~
|
2007 年 4 月 5 日 星期四  |
廣西旅行  |
分類: 未分類 |
好一陣子沒有寫日誌, 因為忙,加上有太多東西想記下來, 不知可以寫下哪一樣
這陣子情緒落入低潮,所有交際同工作都提不起勁
生活很難熬, 一天一天日子過得很苦,返工等放工,放工只想抱頭大睡,
這樣就可以什麼都不用想..哈哈..我真是...只會避
好在, 我的好朋友永遠都這麼支持我, 聽我傾訢和安慰我,
好感激他們   
日子雖然苦,但仍要過,要振作
我的朋友也有麻煩要我幫手, 我當然義不容辭
希望她順利畢業同揾到自己喜歡的工作
做個女強人 你要加油呀...知麻^^
好啦...話到如此, 都应該交待下去旅行的事
好興奮,好期待,雖然地方唔係好吸引, 但對於需要放鬆的我來說
正正合我要求,遊山玩水, 投入大自然的懷抱,希望可以今我開懷一奌
但是這几天天氣轉冷,沒有太多陽光, 真可惜
不管怎樣, 這一次一定要玩得開開心心^^~~
返黎再同大家報告我旳行程啦
|
2007 年 3 月 12 日 星期一  |
閒  |
分類: 未分類 |
今日冇job, 好閒, 做晒野等放工
聽日要做orso, 又做d細細job,
都好既, 多d時間温書麻
要努力先得啦...好想復活假去旅行呀
原來一隻普通tiffany介子要18000蚊仲要冇diamond
都唔知有乜咁好, 個牌子真係咁值錢>>>> |
水母  |
分類: 未分類 |
今晚去cat屋企玩,唔係,其實应該係幫佢整机至岩
好free呀,得我地兩個, barley好好飲..我第一次覺得酒好飲咋
好濃既coffee味,好creamy, 好似朱古力奶
17%,飲左少少...嘻嘻...怕醉
之後去左鋪頭,行左好耐先揾到老番
但後尾都冇買到,因為cat要趕住上堂
去到大哥屋企食飯, 結婚之後第一次
但第一樣吸引我既唔係d餸菜, 而係黑猛猛既水母
浮下浮下, 好可愛^^
仲有好多小丑魚, 同好肉酸既清道夫,佢個口開住, 好搞笑
原來珊瑚係係石頭生出來既蟲, 佢地唔使食野,但係要係水度放入微量元素去養住
eee....破壞左我对佢地好可愛既印象
聽大哥講, 水母縮左水,可能係個生態唔平衡...有一隻因為企圖偷走仲整斷左d腳
陰公...八隻腳淨番三隻
嘩...開飯啦, 好豐富呀....有靚湯豬展豬骨珍珠鮑煲雞.好甜呀
1. 鮑片生菜
2. 象拔炒四季豆
3. 白灼西蘭花
4. 清蒸青衣魚(鸚鵡魚)
5. 燒肉炆白菜
好好餸呀, 好健康呀, 所以食得好飽^^
原來呀嫂手勢都唔錯喎
|
2007 年 3 月 10 日 星期六  |
ST CAT FUN FAIR  |
分類: 未分類 |
今日係st cat fun fair
同kooman, 大米,娜娜, o 記同queencie, 中途撞到敏慧, heidi同筱榕
都几多人去喎...几好, 揾左几個想揾既老師, mr hung, mr kwok, lin lin
|
2007 年 2 月 28 日 星期三  |
終於得到解脫  |
分類: 未分類 |
經過多番傾談同爭執, 我地終於達到共識
都是忍耐, 体諒和關心
為什麼會覺得我這樣差??
相信我真的不自知, 也不懂得如何顧及別人的感受
相反一直為自己找借口去合理化自己, 把責任推到佢身上,
实在太自私啦
這几天感覺不同, 感覺彼此尊重多了
汪仔也讚我聽話了得多,
好開心, 因為有了轉机, 有希望
今天巳是五年了...這五年間, 有開心, 也有唔開心的
但对汪仔來說, 可能唔開心係多過開心, 真係想起都覺得很慚愧
我没有好好做好一個女朋友既責任, 反而為他帶來這麼多痛苦
很想彌補, 但我可以怎樣做才可以彌補呢
從今天起, 我要做一個好女朋友, 要帶給他開心幸福
不要再要求, 不要再怪責和埋怨,
要多多支持和關心, 這才是一对情人应做的
加油呀....這次不能再錯啦
|
2007 年 2 月 27 日 星期二  |
淡淡然  |
分類: 未分類 |
淡淡然...
有晒动力, 我既生命就此活下去....我唔甘心
我的美麗人生去了哪裡? |
2007 年 2 月 18 日 星期日  |
初露曙光  |
分類: 未分類 |
汪仔返左大陸屋企, 我呢几日又係自己一個人
又因為小事吵, 因冇時間同我傾....都係我太自私
大陸电話費貴, 汪仔又要陪客人, 我怎可以這麼不体諒?
看來我真的不懂得做人, 有很多不好的想法都要改過來
我要做人見人愛的咪咪
|
2007 年 2 月 7 日 星期三  |
有好多野要學  |
分類: 未分類 |
心情總算平安下來, 有返生活既重心
我实在太需要愛, 需要愛人, 也需要人愛
以往的我沐浴在愛中, 麻木了,....所以不懂得珍惜
真到失去了,方知道它的重要性
沒有愛, 整個人都失去了靈魂
過著行屍走肉既生活, 很可怕
不想接受這個現实,但這又是一個鉄一般的事实
所要要學會放低和從錯誤中學習才不枉費所失去的
但因為失去, 才知道什麼是最重要的, 有得必有失,
原來天真係好公平架
|
2007 年 2 月 5 日 星期一  |
狂食  |
分類: 未分類 |
四件朱古力蛋糕, 五個椰韃,兩個吞拿魚飽
一碗八件菜肉雲吞,我係米有大食積呀...救命呀 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|