| «‹ May 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 1 月 16 日 星期二  |
2007 年 1 月 14 日 星期日  |
NGONG PING 360  |
分類: 未分類 |
今日同汪爸去大嶼山睇大佛同撘360
嘩!架車可以坐17個人,唔係, 应該係坐10個人,企7個人
上到山,好凍呀
架車中途可能加速或停下,都有d離心....哈哈....攪到我好想玩過山車添
其實我係未玩過架....講都冇人信
上到市集, 好多食店,好多遊客,
食$100一位既素菜,唔係太好味,不過拜佛应該比d誠意,所以冇所謂啦
大佛真係好大,係全世界最大既青銅佛,有300噸咁重
望住佢好寜靜,連附近既樹木都充滿靈氣...長不高且向兩边垂
冰糖胡老夠酸....正!!!
又有飯局....又狂食....不得了啦.....今歺係最後一歺....唔可以再咁落去啦
|
2007 年 1 月 7 日 星期日  |
2007-01-07  |
分類: 未分類 |
抄錄自友人既日記:- 好抵死
投資分析
以投資角度而言,港女依家係「有價冇市」,再加上「國企」競爭,投資者(港男)
於資訊越來越透明下,已懂得去分辦優質股。一些空殼公司(冇人要既港女)又不肯
將自己個價位 set discount,隨時沒資金汲納,導致週轉不良,最後面臨清盤危機。
國企評為"強烈買入"投資評級, 因資產質優派息吸引,而港女現評為"強烈沽出"投
資評級, 因現價已遠超出資產淨值。注意的是,國企雖然是「強烈買入」評級,然
要小心國企內部資產不良,因「監管不足」是也。
另外,港股創業版股份(港女)目前眼高手低,資產不良,將大部份資產投放於表面
基建(如LV,Gucci,纖體),結構需重整(人格結構 + 資產結構 + 公司目標),
且被懷疑做假帳(誇大自己資產淨值),評為「遜於大市」,並給與標普評級 C--,
即是快要倒閉。
由於國企股質素日漸提升,其中重慶,成都及上海最值得投資者注意。西邊地區會
較為值得長線投資,因為那裡企業風俗純僕。由於長年艱苦經營(西邊比較落後),
故企業(西邊女士)能甘心一起渡起難關,加上企業發展(思考)比較全面,而且其
企業臨界點是最低的。
(你的收入只要給予她們兩餐?飽,她們都願意跟你捱。)
上海股高風險高回報,外在條件極為吸引,適合老練投資者。上海股可怕之處是首
先賺取微利,再引導投資者加碼,當將大部分資產投放時,這樣才使投資者血本無
歸,建議短抄,賺取徵利和經驗就立刻止賺。
上海股好比末日輪,除非正股暴漲(你識到個有錢上海妹又睇得上你),否則只宜短
炒,萬萬不能上身,而且適宜買期權作對沖(做足安全措施)。由於種種因素,導
致近年國企股成交量激增,港股如再不重整結構,市場只會慢慢被國企所侵奪。
|
2007 年 1 月 6 日 星期六  |
打tennis + 探病  |
分類: 未分類 |
約左同事去高山打tennis, 有人冇帶拍,有人有帶波,有人帶錯羽毛球拍...,真搞笑
其實我不懂...執波多過打波...
晚上到汪仔公公家探病, 公公看來精神ok, 没有瘦下,但要食藥,弄得人十分累,連行路也吃力
為了此事同媽吵....真無謂...下次都係唔出聲好d
完全諗唔明 |
2007 年 1 月 5 日 星期五  |
轉工潮  |
分類: 未分類 |
陸陸續續有同事離開公司...攪到我都心郁郁
但係要轉工要考慮好多野..因為一去就返唔到轉頭
現在我是否清閒一奌比較好,还是去闖一闖呢...
反正我还有很多地方需要改進..或許現在真的不是時候
|
2007 年 1 月 4 日 星期四  |
.........  |
分類: 未分類 |
may be it's time to wake up....don't dream la...
wakkkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeuupppppppppppppppppp!!!!!!!
don't fool yourself .......... |
2007 年 1 月 2 日 星期二  |
南沙奌貨  |
分類: 未分類 |
今日一早去南沙奌貨,早到左....好眼瞓...係船度訓陣
妟晝個客請食飯,去餃子度... ...
嘩....好好味, 好有特色既東北菜...手撕雞, 羊肉餃,羊肉串,炒蕃薯粉,蕃薯拔絲,仲有酸甜炸魚.
樣樣都好好味...食左好多....今次仲唔肥死...
聽日帶野食減肥...
想念...但又什麼都做不到..好無奈...
新一年要加油,明天返工要提起精神,好既開始係成功既一半
今年要努力工作,唔好再咁得過且過,虛度光陰
要快d考完試,快d轉份好工...好多願望要实現啦...要努力努力...fighting!!! |
2006 年 12 月 27 日 星期三  |
鬆一口氣  |
分類: 未分類 |
好野!!!...終於考完試
入試場個刻巳經諗定,今次信心麻麻,好過上次少少
精神麻麻,心情麻麻,因為過了一個不平安的平安night
今次d題目其实唔太難,不過題題都要寫好多野,有一條做錯左番轉頭做
所以唔夠時間做...唉....都係自己慢momo...平時做野都係,習慣成自然
爭2x分...今次真係唔知奌...但我又覺得做左個d答得可以,希望生生性性啦
呢期温書温到人都癲,牛牛地,唔想咁快就番工呀
|
2006 年 12 月 24 日 星期日  |
non silent night  |
分類: 未分類 |
今次真係我唔岩,對唔住呀
我唔會再有下次, 今次我一定要做到
唔係得把口,我巳經大個,唔再係細路女,
我要做事成熟同有口齒
我唔會再令你失望 |
2006 年 12 月 22 日 星期五  |
everythings turns bright^^  |
分類: 未分類 |
無事lu....烏雲終於散開, 又重見清天啦
只不過一日之差會有這麼大變化,实在奇妙
可能我既情緒影响得我太深啦,令我對身边既事都看得負面
今天有一件事發生就令我既心情由劣轉佳...我都要氶應自己有時真係好情緒化
但前几天心情真的坏透,
心結一解開,晴天又再出現啦,真好^^
只要想些開心事就能令自己開心,別想埋一边,太辛苦了,
到頭最苦的除了身边的人,都是自己
下次要小心處理才行
心情靚,温書都特別快,今日進展不俗,明天可以開以做題目 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|