2006 年 9 月 21 日  星期四   晴天


Day3 分類: 未分類

今日朝早番到去幫叻對英文本野....對完haa下就夠鐘喇!!!

math堂test...都ok既...應該合格掛==

chis悶到呀媽都唔認得....唉∼∼∼

e&re林姐姐照常地比人串...成日都要讀書....煩到死...但好彩唔係叫我姐=v=

recess hea下 hea下就過左喇...

hec幅圖好多人都要畫過....慘...但也過得幾開心的=v=

lunch去左狗不理到食...d野出錯晒...仲要等好耐@@下次再係咁就唔幫襯佢=v=

食完就番學校lu∼∼∼去家政室拎番d野就係課室hea了...

eng堂等緊r張黎果陣我,cat,car,賓賓拎左某人既某樣野黎玩...勁係到shake...

比我地搞到超多泡....笑屎=v=

跟住借ers...今年要24本至up得....o my god@@

借完之後不斷係到傾計直至落堂=v=

mus堂最後果陣和美同賓賓出左去唱歌仔...超細聲@@希望我唔駛出啦=3=

hist堂勁係到玩....超快就落堂lu....

放學果陣2l既人黎左侵略2p=v=等到成差唔多4點都唔見wen....同雞腸閃人...

番到屋企無無聊聊係到搞下部printer...居然得左@@但剩係print到彩色...

之後就唸住print board d野出黎啦...點知除左第1張之外...其他個d都冇咩色...shit!!!

之後要我逐張逐張勾番d line and填番d顏色....我盒木顏色既黃色比我成支用晒,,依家剩番5cm都唔知有冇==

搞完d野之後就睇tv直落喇....

 

2006 年 9 月 20 日  星期三   晴天


放假喇>v< 分類: 未分類

琴晚係到聽架勢堂個is a 反....陳小春做嘉賓....

今集笑到我傻.....有首歌勁係到柯屎哦柯屎哦.......笑到我肚痛...哈哈

我媽仲比我笑到噪醒左,,,仲話我痴線tim=3=

今日放假...唔駛番學超hapi>v<

8點鐘比呀媽整醒左....衰格....之後又訓唔番喎><

唯有起身la.....睇下tv就好乖女咁做功課喇...發覺i.s好難做==完全唔明@@

之後放棄左佢lu.....之後就睇tv&食野....下午果陣都市閒情有唐寧!!!令令>v<

但佢唱果首歌擺到明係mind嘴=v=但都好好聽~~~~

聽日math冇記錯既話好似要test.....唉...希望今次唔好咁差啦=3=

------------------------

無糖假期  唐寧

Sugar-free是我  像野生森林的花
因我  天生率性任雨灑
一個去渡假  暫跳出感情的家
可以  讓心沖淡一下  

來踏遍天地 獨自能遊歷多好
讓我可以 靠着直覺 上路   
天高海闊  唱着這歌 將心意傾訴
就算講失戀也好
願望能流落荒島
像隻鷹躍上懸崖最高
張開一雙臂  卸下煩惱  再翱翔慢舞

不會帶日記  任每刻心情輕鬆
一個 跟清風悄悄抱擁
穿最美外套  未怕新戀人追蹤
心意  上天怎會猜中   

來踏遍天地
獨自能遊歷多好
讓我可以 每日隨意上路
不知不覺 唱着這歌  將心意傾訴
別再講失戀更好
願望能流落荒島
像隻鷹躍上懸崖最高
張開一雙臂  卸下難過 豁達如瀑布

投入這天地
獨自能遊歷多好
讓我走遍世上絕美國度
精彩之處 拍下照片 可使我知道
沒有他彷彿更好

但願能平靜歸家
用照片慢慢來忘記他
失戀不可怕 驀然回看 當做長假

2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天


Sport Day2... 分類: 未分類

今日係sport day既第2日...

番到去陪wen行黎行去....好晒好熱@@

之後就落去集隊,,點完名就上番去睇野喇....最高果d地方比人坐晒....搞到要坐下邊=3=

冇耐就要去擲波波喇....等等等等等.....終於都到我喇=v=

個波重到飛起...拎起佢耐d都有問題...拿拿臨求其擲完就閃人....番番去睇比賽....

之後個班際比賽雖然我果班男女都拎唔到獎....但唔緊要la....盡左力咪得囉/\/\

n耐之後就頒獎....今年綠社冇咩獎拎....冇咩引=3=

green house下年要加油呀!!!!green house green house is the best>3<

之後坐車番屋企果陣超少人.....呵呵∼∼

番到去就訓下hea下打下機.....夜晚無聊得制係到做周課...佢話作300字...點知我作作下作左400字==

多左成百字@@不過算數....但我硬係覺得離晒題,,不過是但啦...做左咪得囉=v=

之後就繼續睇tv&打機直落喇~~~~~

2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


Sport Day... 分類: 未分類

今天是sport day....辛苦死了=3=1早番到去就係到hea...

點知7點幾就8點果陣突然唔舒服...又暈又想嘔又肚痛仲勁出汗tim(果陣明明ok涼爽==)

所有既唔舒服都集於1身...之後衝左去廁所... 足八 左係度....

好耐之後都仲係好唔舒服....之後比wen同叻扶左我去醫療室同埋幫我點名....唔該晒你地>v<

希望果陣個樣冇嚇親你地啦...我自己雖然睇唔到...

但feel到自己好似成隻鬼咁好恐怖==”

唔知點解醫療室個到好局@@去到仲好似仲辛苦左==

之後唔知點解有陣想嘔的感覺....即刻衝左去wc....

去到果到好dd....起碼有把風扇先啦..仲係個wc到度過左個早會=v=

聽到bander lee好火爆...勁講shot up==

過左都唔知幾耐之後...慢慢好番lu....之後見好番d就出番去喇...出到去原來已經開始左比賽==

出到去好快就見到wen...之後上左看台睇野....

坐定冇耐就叫花花lin既要集合...但果陣見岩岩好番...落到去又暈就唔好啦,,so就冇去喇!!!

親愛的綠社和2p....sorry a lot><聽日一定會去shot put嫁喇><

之後係看台到度過左n耐...都唔知幾多個鐘後....見到叻仔佢地黎搵我地...便下去了....

那時的我已冇晒事lu....成個人精神番晒/\/\

hea下hea下咁...就lunch了...超難搵位...

之後去左間泰國野度食面...冇咩餵口...食晒d魚旦之後就冇咩點食喇∼∼∼

下午番到去就開始發癲喇=v=hea到夠鐘就閃人了....

坐車走果陣超多人...迫到痴實塊玻璃咁制,,中間只有扶手隔住==係坑尾村果到仲差d落唔到車..十分無奈==

番到屋企之後訓左陣...訓醒之後冇啦啦成塊面紅晒...呀媽仲以為我發燒,,好彩唔係姐=v=

希望聽日唔好咁晒同咁hot啦><

(咁樣打感覺上好似打左好多野咁,,但其實係同平時差唔多的=v=)

2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天


星期6 分類: 未分類

  放假突然覺得好無聊=3=朝早無聊得制唸住做功課...點知發覺自己唔記得抄手冊..搞到唔知做邊頁...算數..既然做唔到乖乖女,,咁唯有打機去=v=打左陣又悶喇=3=之後hea下hea下又夜晚喇....食飯睇tv...時間過得真快...之後拎左小學d周記出黎睇...發現左d野....某篇周記把某人蕭xx寫左做燒xx...好彩果陣個老師見唔到姐=v=就係咁...笑左超耐,,真係笑死人...卡卡=v=跟住又搞下個msn space...居然比我up到相!!少有少有@@跟住繼續睇tv,,聽歌etc...



shirlyandcin
暱稱: "×∥° 流沙﹍+°[▋
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
=3=
唉....
yummy>v<
忙@@
project work!!!!!
文章分類
全部 (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
水滴仔
???????
RSS 訂閱
RSS Feed