2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天


便服日 分類: 未分類

今日呢就係便服日...換左衫之後咩埋個袋之後發覺好怪==

臨出門口前5min發覺雪櫃有件綠茶cake...拿拿臨食完就出門口喇=v=

今日去左西鐵站轉車....係西鐵站到見到carcar...有人陪>v<

番到去已經7點半@@ms.choy仲未黎...但拎完locker之後就到左了...

番到去仲比我發現左賓賓,泰利,carcar都係著左校服,,唔通佢地專登約埋@@

ms.choy補課補到8點3....之後就話人.....話完之後就夠鐘上堂了==

第1堂maths test....難到呀媽都唔認得.....實肥硬喇今次><

中史好快地過左.....

跟住既e&re就勁喇....成班起哄....不斷地係到勁串糯米慈.....

stephen chan係到話林老師講既野,就係神講既野....之後kelvin chan又話佢...你講大話....

糯米嬲到爆......佢個樣果陣超搞野囉.....xd

之後佢小息勁遲至放我地...出邊勁多人係到睇野.....我地不斷係到串佢....之後勁遲個陣佢就放人喇.....

(我硬係覺得星期二番到去ms.choy一定會勁話我地==)

hec聽下ms.li講野....睇下人地釘野....再hea下又過左lu=v=

lunch係到搞下個board&同人吹下水咁....thx晒louisa幫我拎報紙>v<

之後果3堂都冇咩特別....reading period dum liu黎睇...hapi>v<成班即噪.....ms.choy黎到即刻靜晒==

放學又整board了.....crystal好慘呀,,,,比死人r張開咪叫....佢走左之後我地繼續整了.....

因為有張未ko....so d位轉左黎就...唸住星期2至轉番....同埋d白色格格開左少少....未問crystal就咁決定....sor><

我同carmen整到中途....wing wing佢地送上檸檬茶一盒.....thx a lot>v<

充電後繼續開工....4點7,8就搞掂了....睇埋隔黎班果d之後發覺最大既敵人係2j......

我地一定要打敗佢地....拎個冠軍番黎!!!!!!2p is the best>3<

番到屋企之後換完衫之後睇埋無頭冬宮就去左sleep...唔駛一陣就訓左==

訓醒之後同carcar傾左陣msn....之後就睇tv....

再夜d無聊得制同cat去左呀婆個板到畫左2p個board出黎=v=

聽日開始連放3日....正正正!!!!!!!!!!

2006 年 9 月 26 日  星期二   晴天


攰@@ 分類: 未分類

今日番到學校之後睇左crystal個設計...好特別...i like it=v=

依家日日朝早其他人都勁勤力囉....連叻都係咁==搞到我無聊得很=3=

中文堂過左去隔黎啦...成堂朗讀...個課窒依舊好凍@@悶得制攤左係到...攤攤下冇啦啦叫我,,嚇死==

之後mathx2...調左去前邊同carmen坐....講下test....講下書咁....到依家都仲係唔係好明test既9d==

小息即刻衝左落去換衫...依舊地去左廁所到換...成個廁所得我1個人...xd

換完去左更衣室到同人吹水....吹到夠鐘就出左去喇!!!!

開始唔夠一陣就要即刻跑喇><好彩pass左>v<跑完之後超攰囉...隻腳冇晒力,,仲冇晒感覺tim@@

跑完冇耐佢要我地瓜難==我次次都快快趣過對面...之後睇人地瓜,,發覺睇人瓜好好睇...好好笑...xd

之後見到d f.1仔係到long jump...佢地果到仲要唔晒....超正囉...唔公平呀><

lunch 冇咩為口...食左少少就冇食lu...之後上去拎家政份野交比ms li.....交完就去左library借書and傾野喇!!

傾完番到課室唔夠一陣就夠鐘lu~~~

中文堂唔係好記得做左d咩==

英文堂係到玩and笑...r張又強迫我地聽佢唱歌==呢堂過得幾hapi=v=

reading period 花花黎睇堂...我地幾個如常地係到發癲...癲了一整堂...不停地笑笑笑,,,玩玩玩=v=

放學之後留低搞左陣board....4點半左右閃人with carmen&karen.....

番到屋企之後本身話夜晚出街食.....點知我攰得制訓著左==訓到成7點至醒...搞到冇得出街食=3=

 

2006 年 9 月 25 日  星期一   晴天


Day5 分類: 未分類

今日第1堂mus...冇拎書落去呀sambi搞到要答問題...今日唱果首歌...唉∼∼

d男仔係到扮聲...超搞野..把聲勁尖...仲勁過samuel@@笑屎=v=

中文堂講左陣....之後做ex...做完不斷咁傾計and反=v=好多人係到嘔手瓜...鬥大力

小息反下反下咁過左∼∼∼

i.sx2...玩+玩+玩=v=不停地玩and吹水...講講下小婷做左江泰利既西宮=v=

和美又係到畫左d淫野....搞到同組的那2名kai子不斷咁笑...好無奈==

之後做實驗果陣kai子們整錯左...仲係到懶醒...好彩我地女仔醒...整岩左..呵呵呵

玩玩下咁就落堂喇...lunch 坐果個位超大風囉...搞到不斷咁禁住條裙黎食==

math堂派test...不太滿意...同我估計既一樣...term果d錯晒==

之後睇番答案,,發現原來好easy...早知就比心機溫下書啦....唉~~~

我隔黎果個居然100分....真令人羨慕=3=

之後英文listening....同carmen同cat傾傾下就過左lu~~~

聽日pe呀><唔要跑步><聽人講仲要long jump tim呀><唔要pe堂呀><

2006 年 9 月 24 日  星期日   晴天


沉悶的假期 分類: 未分類

今日1早就起左睇怪e...睇完就開左部電腦玩....玩左陣就去左整野食....

食完之後坐左係到發呆@@冇野好做...

功課又做晒,,機又唔想打,,電視又冇野睇,,想出街又冇人陪&唔知去邊好..

之後呆下呆下咁又到左下午.....同cat講電話....居然講講下訓著左==訓左成個幾鐘....

訓醒之後不斷地睇tv睇tv+睇tv...雖然冇野好睇...但太悶了...冇法子....

夜晚呀媽去左酒樓食飯....又得番自己1個發呆....上網cc下...搵到首好耐之前既歌...

download左之後不斷咁聽....因為部機會自動重播,,,,so不斷地播住隻歌....

聽左成晚....加加埋埋都唔知聽左幾多次喇@@依家聽到識背咁制=v=

就係咁.....聽左一整晚的歌和發了一整天的呆....這個星期日就過去了=3=

聽左成晚既歌就係呢首喇....唔知點解一d聽到厭既感覺都冇...聽上隱了@@

我真的受傷了 (國語)
王菀之

曲: 王菀之
詞: 王菀之
編: 伍仲衡

燈光也暗了 音樂低聲了
口中的棉花糖也融化了
窗外陰天了 人是無聊了
我的心開始想你了

*電話響起了 你要說話了
 還以為你心裡對我又想念了
 怎麼你聲音變得冷淡了
 是你變了 是你變了

 燈光熄滅了 音樂靜止了
 滴下的眼淚已停不住了
 天下起雨了 人是不快樂
 我的心真的受傷了*

REPEAT*

我的心真的受傷了

2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天


星期5喇>v< 分類: 未分類

今日番到學校就係到釘個board d字....搞掂之後再hae下就夠鐘喇...

teacher period ms.choy係到講周課d野...

我地照玩...我仲突然多左個花名tim==

個名其實係n年前已經比人叫過...只係果陣少緊個字咁姐,,估唔到個名會復活=v=

va堂x2不斷咁畫野...其實都唔係太明...只係亂畫=v=但佢竟然收貨@@

pth要出去寫自己個名...寫岩左...xd

小息很快地過去了...

geog同hist悶到死死下咁....唉∼∼∼

lunch落左去食...冇位==跟住搭木台=v=thx....carman>v<

eng成堂係到講個log bk....今年雖然個封面冇咁令...但入邊d野就令d q d=v=

中史可以話係最hapi既1堂....成堂係到發癲=v=

不斷咁玩玩玩&笑笑笑=v=個泰利同學仲係到摘辮...ms.choy都見到...超搞笑...哈哈

cl又係悶...唉∼∼∼reading period係令令miss disgoomen>v<

悶到差d訓著@@放學之後去左小聖堂...多謝shirley既1句...4點半走得>v<

 

 

 



shirlyandcin
暱稱: "×∥° 流沙﹍+°[▋
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
=3=
唉....
yummy>v<
忙@@
project work!!!!!
文章分類
全部 (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
水滴仔
???????
RSS 訂閱
RSS Feed