今日發現隻水滴仔變左色....變左做黃色....幾得意幾得意=v=
今日番到學校就努力油顏色,,油油油,,thx晒其他人既幫手>v<
ms.choy幫我地調左位,,我同叻叻坐>v<但坐左去中間><
奇怪既係shirley明明矮過我,,之但係佢就坐左去我後邊既隔黎@@
仲有就係josephine坐我左邊,,oscar坐我前邊&vina坐我前邊既隔黎...
當josephine遇上oscar&vina,,想唔嘈都唔得啦==
之後chin堂oral.....呀sir發惡呢....
雖然我有準備到,但我見冇人出去,,,so都係冇出到=v=
math 做c.w...成日都又left又right...好煩呢=3=
小息沖左落去換衫....發覺d f.1仔都識係w.c到換衫....係醒wo...
但我寧願佢地笨d喇.....唔駛同我爭廁格....xd
pe人地班班都打羽毛球,,但我地卻要花花lin....但係都好過又跑又jump既=v=
今堂都幾hapi....將枝野飛黎飛去....仲同crystie鬥快搶槍....xd
lunch遲放左....見冇晒位so出去買左豆腐花番學校食...我食d我d兄弟姐妹耶=v=
跟住lunch冇去到派報紙,,因為完全唔知點派@@
係課室努力地油油油.....thx大家既幫手again>v<
中文堂test.....死晒!!!唔記得晒d咩想像==
eng cheak wb.....有板冇做....但我手冊明明冇寫要做果板的=3=
reading period 人妖伍比我油....咁我又是油油油喇......
油左成日,,手都快抽筋喇==依家中文d字都ko埋喇....整埋英文就finish晒喇><
放學去左dc做番eng....and then比佢留到4點....之後閃人.....
夜晚食左1大堆栗子...yummy>v<
|