2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


水滴仔變左色=v= 分類: 未分類

今日發現隻水滴仔變左色....變左做黃色....幾得意幾得意=v=

今日番到學校就努力油顏色,,油油油,,thx晒其他人既幫手>v<

ms.choy幫我地調左位,,我同叻叻坐>v<但坐左去中間><

奇怪既係shirley明明矮過我,,之但係佢就坐左去我後邊既隔黎@@

仲有就係josephine坐我左邊,,oscar坐我前邊&vina坐我前邊既隔黎...

當josephine遇上oscar&vina,,想唔嘈都唔得啦==

之後chin堂oral.....呀sir發惡呢....

雖然我有準備到,但我見冇人出去,,,so都係冇出到=v=

math 做c.w...成日都又left又right...好煩呢=3=

小息沖左落去換衫....發覺d f.1仔都識係w.c到換衫....係醒wo...

但我寧願佢地笨d喇.....唔駛同我爭廁格....xd

pe人地班班都打羽毛球,,但我地卻要花花lin....但係都好過又跑又jump既=v=

今堂都幾hapi....將枝野飛黎飛去....仲同crystie鬥快搶槍....xd

lunch遲放左....見冇晒位so出去買左豆腐花番學校食...我食d我d兄弟姐妹耶=v=

跟住lunch冇去到派報紙,,因為完全唔知點派@@

係課室努力地油油油.....thx大家既幫手again>v<

中文堂test.....死晒!!!唔記得晒d咩想像==

eng cheak wb.....有板冇做....但我手冊明明冇寫要做果板的=3=

reading period 人妖伍比我油....咁我又是油油油喇......

油左成日,,手都快抽筋喇==依家中文d字都ko埋喇....整埋英文就finish晒喇><

放學去左dc做番eng....and then比佢留到4點....之後閃人.....

夜晚食左1大堆栗子...yummy>v<

2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


finish喇@@ 分類: 未分類

終於都搞掂件衫喇....眼花ing&頭暈ing...d手指就黎冇知覺喇@@

不過對件衫都尚算滿意=v=

快d去訓lu....攰死了@@

忙@@ 分類: 未分類

今日終於都搞掂左個board既tittle喇=v=依家向內容進發!!!!!

第1堂就mus...係到聽倉海一聲笑==

我坐係到發呆...差d就訓著喇.....跟住佢話下堂教PUFF, THE MAGIC DRAGON...

講真個句....咁多首歌PUFF, THE MAGIC DRAGON係最好聽既一首==

中文堂果陣doris記得r張既give thx改篇板...比我抄低左...我一定會好好保存的.....xd

recess就搞下board咁....

之後i.sx2.....我果組果2個死kai子又發癲喇...

今次仲搵我黎玩....搞到我超無奈囉,,仲玩左成堂tim==

lunch要presance....我係對住jessica...hapi>v<

搞掂後落左去食野....and搵大笨象....熱到我呀媽都唔認得@@

math派test......唉....失望...勁多錯既地方都係唔小心....照抄都抄錯...點解我會咁唔小心T^T

隔黎果個居然勁高分.....早知就xyz佢啦....但我對math係好乖乖的,,so都係得個講字=v=

eng listening...攤左成堂...悶=3=

放學好忙呢...好多野要做....又家政,,又board,,又功課....救命><

唔想咁快day1呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!><

 

 

 

2006 年 10 月 11 日  星期三   晴天


Day4 分類: 未分類

調左位都有好幾日lu...發現依家呢個位原來都唔錯的

雖然冇得埃住幅wall,,坐得就冇咁舒服...

但係呢,,呢到想靜既時候可以靜,,想噪又可以噪,,想玩又可以玩...

唔似得之前個位咁...噪足成日....但之前個位就多d野笑同多d野抄囉=v=

今日上堂既野都懶打lu.....

放學果陣同cat&小鳳姐去搵f.3個姐姐教我地i.s....

明左好多...同埋發現原來都唔係太難,,係生字多得d咁解...

5點左右閃人with wen&叻

番到屋企訓左超耐@@

訓醒之後係到寫聽日份講稿,,寫完之後見得閒就做下math c.w咁

做到悶就轉左去做ers...2本書都做晒喇>v<

聽日派math test喇......緊張ing><

 

2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


攰== 分類: 未分類

今日5點幾左右出左去.....感覺上似行街多過玩==

之後去左個公園仔到唸住玩千秋...點知d細路左住晒...搞到冇得玩=3=

之後係滑梯到同人吹水....吹到咁上下就話去元朗公園玩千秋....行行行....

未去到已經決定走喇....因為中途發生左d野==嚇死@@

夜晚番到屋企果陣係cmidi搵到d歌....發現唱果個人把聲超似某人...

連wen同叻都覺得似@@超想知係咪佢黎><

夜晚m多陣msn就訓教喇∼∼∼



shirlyandcin
暱稱: "×∥° 流沙﹍+°[▋
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
=3=
唉....
yummy>v<
忙@@
project work!!!!!
文章分類
全部 (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
水滴仔
???????
RSS 訂閱
RSS Feed