今日既re堂.....超煩囉....林姐姐講野超冇道理囉!!!!
咁人地呀冇番學,,就緊係冇交功課嫁啦....唔通病住都拎d功課番黎交比你咩???
你咁樣都不特止,,仲要收人地手冊,駛唔駛咁大件事呀??ms.choy都唔會啦!!!!
成日都要對住你,,,,,,,我真係頂得你好辛苦囉!!!!!!!!!
之後中文作文.....作到離晒題....仲唔夠時間tim,,好彩楊sir好人,,比放學前交比佢>v<
recess傾lunch d野with sherry and係到hea下hea下咁.....
之後i.s笑死喇!!!入邊張chair換左....好滑...好好玩呢....xd
i.s cat張我d電話呀,,msn呀果d寫係手到周圍show,,已經開始習慣了=="
但最搞笑就係我地組輪流pk.....哈哈
1開始就呀塔跌啦,,之後冇耐就到cat跌,,過多一陣又到mandy跌......笑死我了....
次次跌親都係我地果組.....之後mandy跌完冇耐呀塔又跌多次....
之後江泰利又係到扮跌喎....勁白痴...但又好好笑.....成組都跌晒...
得我1個好安全,,平安冇事呢....嘻嘻=v=
之後又係到滑黎滑去,,埃住賓賓黎坐....好舒服呢>v<
lunch本黎話去7仔的,,但之後都去左龍晴....食完就死番學校喇!!!
番到去就chop chop chop.....八掛prefect好受歡迎呢=v=
之後就派下報紙加chop下咁.....好忙呢!!!
最後果陣不斷同人話:姐姐,,唔該丫,,仲差幾多幾多個呀!!唔該丫><!!!!
點知佢地真係比囉,,佢地真係超好人呢>3<
math pkchan 教書&話人agian....堂堂都係咁....唉~~~
eng本身的listening變了用testbook.....悶死了=3=
reading period dum liu睇>v<但又做d無聊既sheet.....
做完之後就作埋篇文....之後作完突然興起作左半首林姐姐既give thx改篇板.....哈
番到屋企後馬上洗頭....之後玩左陣電腦就番左學校halloween party喇!!!!
番到去見到louisa......超超超超超令>v<
之後後來見到wen...比佢嚇死左.....紅當當咁@@
跟住玩d野好無聊....明明唔驚d人都要叫....無奈==
之後上去探險....但係似我地嚇d鬼多過佢地嚇我地....xd
我地1見到佢地仲係到say hi tim....嘻嘻
見到個人d假髮仲係到死蚊....哈...之後仲搶埋人地隻蜘蛛黎玩....嘻
玩完跟住就落去食野lu......坐左係樓梯到食....不錯....
ms.sing個女同個仔超可愛呀>v<so q!!!!!!!!!
之後人地抽獎個陣我地繼續坐係樓梯到...左住人地行....好搞野,,,
amy佢地仲話比條生路人地行....嘻嘻=v=
很可惜,,一份禮物也抽不中呢,,,,但至細的我就已經冇咩抽獎運...算吧=]
抽完就番屋企lu.....番到屋企就對住我親愛的電腦了=v=
|