2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天


halloween 分類: 未分類

今日既re堂.....超煩囉....林姐姐講野超冇道理囉!!!!

咁人地呀冇番學,,就緊係冇交功課嫁啦....唔通病住都拎d功課番黎交比你咩???

你咁樣都不特止,,仲要收人地手冊,駛唔駛咁大件事呀??ms.choy都唔會啦!!!!

成日都要對住你,,,,,,,我真係頂得你好辛苦囉!!!!!!!!!

之後中文作文.....作到離晒題....仲唔夠時間tim,,好彩楊sir好人,,比放學前交比佢>v<

recess傾lunch d野with sherry and係到hea下hea下咁.....

之後i.s笑死喇!!!入邊張chair換左....好滑...好好玩呢....xd

i.s cat張我d電話呀,,msn呀果d寫係手到周圍show,,已經開始習慣了=="

但最搞笑就係我地組輪流pk.....哈哈

1開始就呀塔跌啦,,之後冇耐就到cat跌,,過多一陣又到mandy跌......笑死我了....

次次跌親都係我地果組.....之後mandy跌完冇耐呀塔又跌多次....

之後江泰利又係到扮跌喎....勁白痴...但又好好笑.....成組都跌晒...

得我1個好安全,,平安冇事呢....嘻嘻=v=

之後又係到滑黎滑去,,埃住賓賓黎坐....好舒服呢>v<

lunch本黎話去7仔的,,但之後都去左龍晴....食完就死番學校喇!!!

番到去就chop chop chop.....八掛prefect好受歡迎呢=v=

之後就派下報紙加chop下咁.....好忙呢!!!

最後果陣不斷同人話:姐姐,,唔該丫,,仲差幾多幾多個呀!!唔該丫><!!!!

點知佢地真係比囉,,佢地真係超好人呢>3<

math pkchan 教書&話人agian....堂堂都係咁....唉~~~

eng本身的listening變了用testbook.....悶死了=3=

reading period dum liu睇>v<但又做d無聊既sheet.....

做完之後就作埋篇文....之後作完突然興起作左半首林姐姐既give thx改篇板.....哈

番到屋企後馬上洗頭....之後玩左陣電腦就番左學校halloween party喇!!!!

番到去見到louisa......超超超超超令>v<

之後後來見到wen...比佢嚇死左.....紅當當咁@@

跟住玩d野好無聊....明明唔驚d人都要叫....無奈==

之後上去探險....但係似我地嚇d鬼多過佢地嚇我地....xd

我地1見到佢地仲係到say hi tim....嘻嘻

見到個人d假髮仲係到死蚊....哈...之後仲搶埋人地隻蜘蛛黎玩....嘻

玩完跟住就落去食野lu......坐左係樓梯到食....不錯....

ms.sing個女同個仔超可愛呀>v<so q!!!!!!!!!

之後人地抽獎個陣我地繼續坐係樓梯到...左住人地行....好搞野,,,

amy佢地仲話比條生路人地行....嘻嘻=v=

很可惜,,一份禮物也抽不中呢,,,,但至細的我就已經冇咩抽獎運...算吧=]

抽完就番屋企lu.....番到屋企就對住我親愛的電腦了=v=

 

 

2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天


平常的一天 分類: 未分類

今日其實都幾黑仔的....朝早遲左5min至醒....好彩都趕得切姐@@

之後去到車站...等左好耐終於都有車喇....但居然,,多人得制,,上唔到車==

無奈地,,等過第2架...唔知點解架車好似開得好慢咁...奇怪@@

番到去做re......簡直就唔知自己寫緊d咩囉!!!!

之後發現叻今日冇番....得番自己1個~~~慘=3=

math堂講4d.....ok呢....比之前的較容易明白~~

中史聽了半堂書後,,成本re拎出黎做,,佢冇話到我,,唔通佢睇唔到??@@

re悶得發慌....林姐姐叫人讀聖經....真無聊!!!!!!

recess後的家政同人吹水吹足2堂......個胃唔知點解好痛@@

lunch去左龍晴買豆腐花番學校食....又食自己既兄弟姐妹了=v=

ers再次地唔記得左帶書.....點解我會咁冇記性嫁><

但r張少有地冇話我冇罰我抄野,,剩係罰左2蚊.....so good!!!!

mus聽男高音....好好笑,,之後又聽到ms.sing唱妖@@笑死喇!!!!

但係個位凍到呀媽都唔認得,,,感覺同比人雪左入雪櫃冇咩大分別...

hist茄茄冇番....pk chan代.....佢出左d題比我地,,有成2百6十幾呢@@

但佢都係為我地好的....比心機做晒佢吧!!!!張倩儀加油!!!!!!><

番到屋企之後不斷地scan+scan+scan....快癲了!!!!!

2006 年 10 月 17 日  星期二   晴天


Day2 分類: 未分類

琴晚4點3左右居然有人打黎@@之後又唔講野喎,,真賤格!!!!!!

番到學校就對eng wb咁啦....之後勁得閒,,冇野好做=3=

但係其他人個個都勁勤力咁係到做中文d改正,,真係鄧佢地慘喇...唉~~

人妖伍居然話件班衫用波衫果d質地黎做...好有問題囉佢,,我要轉質地呀><

geog係我最乖乖既1堂.....好留心聽書呢...計都冇乜點傾...嘻=v=

i.s呀飯原來唔識關風扇的,,笑死!!!

之後cat又好似上堂咁,,將我個電話no.寫係隻手到周圍比人睇..無奈=="

到底電話號碼易記係件好事定壞事????=="

recess同娟娟佢地係到傾lunch d野....

之後見到吳梓x同1個唔知邊個係到互相摸黎摸去....勁搞野...哈哈

中文繼續oral.....carcar話我好細聲@@但我覺得自己ok大聲啵@@

lunch with hoyi,叻,wen,娟娟,joys.....食得好趕呢.....

食完即刻衝左番去....睇個咩spelling 比賽.....

2L班win了.....公喜晒!!!!我地班雖然就咩左,,但有盡過力就ok了/\/\

math堂同平時1樣做c.w.....唔識寫步驟==

eng改comp.....叻居然拎22/24分.....變態的!!!!

雖然我合格...但都要成篇抄....慘=3=

reading period dum liu睇.....成班進入瘋狂時期=v=

放學後math retest....合格了....嘻(thx mandy同tiffany既幾題mc>v<)

呀sir改緊果陣...我地呢d finish左既學生就勁講d答案比d唔識做既人聽....

發現2p真係互助互愛既姐=v=結果好多人都past了/\/\

 

 

 

 

 

2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天


壁報第1名>v< 分類: 未分類

so hapi呢.....我地班個board拎左全級第1呢hapihapihapi>v<

crystal既心機終於都冇浪費到喇/\/\

其實個board差唔多全部都係crystal整的....真係要好好多謝佢喇/\/\

同埋仲有一大班好同學的幫手....真的thx a lot呢!!!!!!

math教下做下c.w又過左2堂....時間過得好快@@發現math堂原來都唔錯的=v=

eng&小息冇咩特別....

geog堂芬芬居然突然之間喊...完全唔知點解,,仲見到佢好似用左6,7張紙巾@@

hist個陣芬芬仲喊緊....茄茄講野同之前比起好似悶左d=3=

lunch with好多人呢@@

karen子要寫5本newspaper既cm....勁!!!!

2l個michelle好似f.7個christin@@似到飛起....

本身以為係2姐妹...點知唔係==

食完上番去勁做課後延伸,,做完就寫講稿....

點知中文堂果陣唔記得拎oral張paper過去....寫左好耐家嘛=3=

好彩仲未到我講姐.....嚇死@@

之後點知佢話份延伸星期5至交...早知就唔駛做得咁辛苦啦==

i.s test....出晒貓都係唔識.....肥左最多就抄書既姐....我唔會驚你嫁....死痴飯....xd

中史成班發晒癲......kelvin chan真係令女嫁姐~~唔做女仔真浪費!!!!哈哈~~~~

放學番到屋企超攰....食左小小野之後就即刻去左訓喇....

訓左2個鐘左右就醒左lu.....即刻精神百倍>3<

2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天


星期6 分類: 未分類

假期總係無聊的...

係屋企睇左成日1公升的眼淚,,居然係第1集就已經開始喊==

之後就集集喊,,1集比1集喊得西利...完全停唔到==

喊完唔夠一陣,,又喊過,,呢套野浪費左我好多眼淚呢...嘻嘻=v+

木台面上d紙巾就黎可以砌座山出黎咁制喇=v=

唔知點解完全控制唔到自己...d眼淚勁流出黎...

之但係...個主角真係好慘呢!!!

 



shirlyandcin
暱稱: "×∥° 流沙﹍+°[▋
性別: 女
國家: 香港
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
=3=
唉....
yummy>v<
忙@@
project work!!!!!
文章分類
全部 (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
水滴仔
???????
RSS 訂閱
RSS Feed