2006 年 10 月 29 日  星期日   晴天


Test..... 分類: 未分類

加油加油加油!!!!!!!!!!!!

2006 年 10 月 26 日  星期四   晴天


唉~~~ 分類: 未分類

今日成日都冇咩特別....唔想提喇....唉~~~

hec整糯米慈..........仲發現左個天大既秘密tim==

另外:多謝crystal枝珍寶珠>v<

2006 年 10 月 24 日  星期二   晴天


=] 分類: 未分類

今日個袋超級重.....拎到我死死下...唉~~~

早左一班車......又見到小carcar....嘻=v=

番到去努力做c.w......4f比4e容易....好彩好彩@@

teacher period果陣choy見有人遲交中史w.b....跟住係到話人....

好彩我果陣未交出去姐=v=....choy走左之後成班人衝左出去交=v=

geog test....ok咁啦....應該合格既...個vapour串少左個u....=3=

hist.....唔駛test......抄notes抄成堂.....

lunch去左狗不理......發現原來某人食野比我還要慢.....真係慢得恐怖@@

中文講左n咁多野......

之後呢堂i.s係開左學咁耐以黎可以講係我幾like既i.s堂....

成堂係到做w.s&對w.b...唔駛聽佢爆咪.....正>v<

之後mandy去左後邊同crystie坐....江泰利同呀塔都走埋.....

成組得番我同cat.....之後我仲埃住mandy黎坐,,坐得好舒服呢>v<

之後唔知點解搞搞下....江泰利坐埋上去cat張chair到....笑死了...哈

之後vina同kenny又作呀芬芬......笑爆嘴.....哈哈哈

if堂堂i.s都咁開心就好lu=3=

中史要抽人答野...居然抽中我...點知唔識答==企左陣就落堂lu...

reading period本身幫叻背書的.....點知個呀sir望住我地....搞到要中止><

放學with carmen.....架車好空呢>3<

2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天


忙@@ 分類: 未分類

今日居然遲左4個字至醒...但好彩都係遲左1班車姐=v=

番到去努力做中史...thx crystie呢>v<

頭3堂都冇咩特別.....pe跑左唔夠一陣就唔見左叻....嚇死==

之後有得打羽毛球......hapi!!!!!>v<但打打下就冇打lu....

去左睇賓賓打....好勁呀佢....不愧為校隊呀佢!!!!

之後成班人做左佢fans.....幫佢打氣...嘻嘻=v=

lunch要落去開會.....頂頂頂!!!!!!打完鐘即刻衝左上去....好趕呢@@

之後都咩特別喇.........

番屋企睇完多啦a夢之後就乖乖做功課喇!!!

聽日好多test之類既野......忙死了><

2006 年 10 月 22 日  星期日   晴天


無聊的假期 分類: 未分類

放假係屋企完全冇野好做.....唉~~~

早排落大雨個時影的.....d雨點超大滴@@



shirlyandcin
暱稱: "×∥° 流沙﹍+°[▋
性別: 女
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
=3=
唉....
yummy>v<
忙@@
project work!!!!!
文章分類
全部 (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
水滴仔
???????
RSS 訂閱
RSS Feed