2006 年 11 月 3 日  星期五   晴天


考完喇!!!!!!!!! 分類: 未分類

終於都考晒喇>v<

2006 年 11 月 2 日  星期四   晴天


討厭!!! 分類: 未分類

聽日考埋grog就考晒喇....加油!!!!

依家天氣開始轉涼,,皮膚也開始變壞喇....唉∼∼∼

點解由細到大年年天冷都係咁喎...今年仲要咁早開始tim....

點解身邊既人個個都冇....得我1個會咁????

搵1年係冇既得唔得喎????真係好唔鍾意自己d皮膚囉!!!!

 

2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天


鬆一口氣 分類: 未分類

琴日放學之後pkchan幫我地補math.....明左好多呢!!!

thx a lot!!!!!!!!!!!!!!>v<

番到屋企訓左個半鐘之後就繼續努力溫溫溫溫溫......頭都爆晒@@

溫左成晚數,,中史冇咩點掂過....溫到隋就冇溫lu.....仲要係唔熟個隻==

夜晚成差唔多3點至訓.....本身唸住5點起身溫中史的...

點知較埋鬧鐘都醒唔到......唉~~~太攰了....冇辦法@@

math test同想像中差唔多.....同唔係太識....唉.....但應該會合格掛==

pkchan.....我好比心機嫁喇T^T考得衰都冇計><

之後中史死晒.....唉.....

考完我覺得最難既呢2科之後真係鬆晒......今晚終於有教好訓喇=v=

但係聽日同後日都要加油哦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2006 年 10 月 30 日  星期一   晴天


黑色的太陽=v= 分類: 未分類

溫書溫到無聊時...見到個太陽好令...

好想將佢影低...但係唔知點解影左出黎完全唔似太陽==

個粒黑點就係太陽喇....但感覺上似後期加上去多d==

日食???@@

----------------------------------------

雖然就唔係好似太陽,,,,但的的確確係太陽黎嫁!!!

同埋呢....個太陽真係好圓好圓=v=

Test逐漸迫近!!!! 分類: 未分類

今日溫書溫到痴線既時候呢...就搵左d野黎做=v=

就係捉住隻貓不斷地咁係到影相喇....影影影.....影左好多呢....嘻嘻=v=

但係依家搞到佢見到部相機就怕怕喇=="

--------------------------------------------------------

就黎test喇!!!!!!!!!!!加油加油!!!!!!!!!



shirlyandcin
暱稱: "×∥° 流沙﹍+°[▋
性別: 女
國家: 香港
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
=3=
唉....
yummy>v<
忙@@
project work!!!!!
文章分類
全部 (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
水滴仔
???????
RSS 訂閱
RSS Feed