| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 10 日 星期三  |
| 唉!! |
唉""
hurt.真係吾知你放學做咩囉**
無喇喇甘大聲罵我..無奈""
又係度話我..你想點牙.1時對我好..1時對我衰”
甘姐係咩意思哇!! 唉.爆吾開心**無心情""
|
| 刊登時間︰2006-05-10 06:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 6 日 星期六  |
| 悶悶"" |
今日起身整好野就食野luu..
跟住就係度座喇..悶屎喇**
之後打比兒兒..傾咗陣!!
跟住牙b佢又話要過姨媽到"佢地就去咗喇..
得我自己1個.諗住叫兒黎..
不過牙媽又話1陣番!!甘咪無叫囉"
跟住睇睇下電視訓著咗喎**傻的..
無幾耐牙媽番黎都吾知!!佢就叫我起身沖涼**
整好野就過姨媽到**食飯"跟住座咗陣就番屋企lu..
跟住玩電腦"老弓**快d番屋企喇!!掛掛你..啜x2 |
| 刊登時間︰2006-05-06 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 2 日 星期二  |
| 啜" |
今日起身整好野就出喇"
唉**老弓無得上堂牙.整到我勁悶!!
跟住小息見到佢喇"開心唷*
之後上數學堂同老弓傾計.嘰嘰
放學收到個壞消息"就係老弓聽日全日無得上堂..
同埋無得去科學"管"..灰哂**慘慘""跟住放學等老弓佢地.
之後就去m記.傾咗陣計"跟住諗住去元朗廣場..
點知落雨..跟住去車站個邊被雨**
跟住有車就行過去"好大雨哇!!跟住老弓捉住我跑..
跟住叫老豆出黎接我地"番到就玩電腦..
打日記"同老弓傾電電** |
| 刊登時間︰2006-05-02 06:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 1 日 星期一  |
| bbq** |
今日比老弓嘈醒咗"
跟住同老弓傾電話..之後打比同同**
問牙媽比吾比bbq喇..之後約人!!
整好野老弓個d係樓下等我**
跟住去接埋兒就落元朗!!傻的..踏單車喇"
之後我同兒去撘k73.佢地就落元朗先!!
跟住去買野"勁晏就番到..跟住撘的的.
番到就燒喇..跟住兒話走"就送佢出去..
番到"老弓個d又話走.跟住我地食完就整埋d野就沖涼"
之後攪攪豬喇** |
| 刊登時間︰2006-05-02 06:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 28 日 星期五  |
| 唱k** |
今日起身整好野就出喇"
跟住同同"再"我出..落雨哇**
之後未出到去2個濕哂..
唉"上第2堂又比人的走咗喇..慘**話乖"乖個頭!!
之後放學係學校等咗老弓換33..跟住去咗m記**
食飽就諗住去睇戲"跟住點知去咗唱k.好玩哇!!
sweet唷"錫屎你哇..老公**
跟住老弓送我去撘車車"之後番到就同老弓傾電話**
|
| 刊登時間︰2006-04-28 09:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 38 | »
|