| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 7 日 星期五  |
| 去街"" |
今日起身同老弓傾電話""
跟住整好野就打比牙媽可吾可以出去..
之後奭仔踩單車黎我屋企樓下接我.哈哈**
跟住去兒兒屋企先..佢比我點咗去吾知邊度.哈哈!!笑死
跟住去到老弓屋企換33""好大件哇**啜
之後訓咗係佢張床..舒服哇!!嘰嘰
跟住打麻雀.贏咗哇""吾比錢喎..
之後上咗天台"落雨牙..跟住奭仔踩單車"再"我..
頂*仆街牙我..唉**最衰奭仔..
跟住去咗後樓梯坐..哈""佢地買d野食.比我同兒食曬**
搞笑""跟住番屋企luu.
|
| 刊登時間︰2006-04-09 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 5 日 星期三  |
| 悶爆"" |
今日比老弓嘈醒咗""
跟住又要起身..上去拜山.
好熱..跟住落到個陣同老弓傾電話哇**
嘰嘰!!頂"'去乜Q游水牙..黑人憎.
白痴,,今日走去游"kid嫁咩*
爆悶牙..爆想出街"" |
| 刊登時間︰2006-04-05 03:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 4 日 星期二  |
| 啜啜"" |
今日勁眼訓牙"吾想起身**
跟住番學校見到佢喎.嘰嘰!!
今日乜書都無帶"哈..
小息比老師罰牙.上pe笑死"
之後去咗1個地方..無人的**
跟住錫咗乜乜乜1淡""哈
小息完佢地好多過1齊打我喎.
放學去食野,,之後番屋企luu.. |
| 刊登時間︰2006-04-04 06:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 3 日 星期一  |
| 嘰嘰"" |
今日爆早就比老弓嘈醒咗喇"
傻的**甘早!!
之後去到去佢又話要打比呢個""打比呢個**
驚比人話咪吾好約囉.跟住番到學校無理佢..
哈..科技都吾錯""差不多3堂都係玩..哈哈*
放學去食野..跟住番學校""諗住搵佢..不過佢吾係度.
之後細粒陪我去撘車車..番到打日記"
嘩,,跟住爆眼訓"就訓咗luu.
之後老弓打黎.就起身喇** |
| 刊登時間︰2006-04-03 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 2 日 星期日  |
| 爆嬲** |
今日起身同老弓傾電話""
跟住話多陣就落去食野喇..
之後又話陪我去接我個妹.跟住佢打黎..
話依家黎"都走喇..黎**黎你屎忽!!
跟住番到屋企佢又打比我""佢話依家番屋企..
跟住7點幾先番!!又話吹雞個d""
哼**之後話聽日陪番我..吾準再呃我..
甘算喇""跟住沖埋涼就番屋企..
同老弓傾咗陣就訓luu.. |
| 刊登時間︰2006-04-03 06:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 38 | »
|