今朝差D就訓過龍...
好彩阿媽叫醒我...
換左夏季..
返到去好多人都係到作詞...
Music
Miss Tang話我份寫得密密麻麻...
再寫過...><"
中文堂
又比人話..
I.H
例牌照嘈...
P.T.H
成堂作music果份野...
maths
test..
有一題我沉日做過嫁...
今日又唔記得左...pk
Lunch
去電腦室print I.H project
料之佢print個"野郊公園守則"比我..
Eng
有新老師教我地...
佢D教法十足十Miss Lee咁..
但佢唔係好似Miss Lee咁忍得我地嘈... |