| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 15 日 星期五  |
多疑的豬一隻  | 分類: 未分類 | 姜~多謝你...你真係幫左我好多~~^^
終於發現左自己死在多疑..多疑.....etc
復活了~~~wakka~~~重新振作~~呵呵
不過可能短期內都未必可以百分百回復~~~
各位要幫下我呀~~我心情唔好既時候請幫幫禾~~xd
-----------------------------------------
今朝頭四堂心情大好~
直到H.E.同個唔太熟既同學一齊做野後有d低落左少少
不過其實我想同佢熟多d~~^^
之後兩堂eng cool 左好一會~有人發現嗎
oral都唔錯~~比我遇到狗狗果個題目呀~~感謝主唷~~^0^
-----------------------------
放學游水~~
琴晚凍d,水面勁多水蒸氣~~
今日可能朝早既關係~~水氣唔係咁明顯
水溫27度~好暖的,同洗白白時既水溫差唔多
好舒服的~不過上水面就凍左d~ 終於要用風褸喇∼
聽日姜要加油呀~~~><
----------------------------------------------
好期待party~
要重新開始跟陌生人打交道~~XD
活動包捨:
創富奇財mini版
ture or deal(有串錯嗎)
捉迷藏(ka~重拾童真~)
象棋挑戰milky大擂台等~~
23號一齊開party的人有福了
p.s.有人唔食薑餅的嗎~大家想食薑餅還是糖餅呢
請回復~~~^^
| | 發表時間:2006-12-15 07:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
豬 於 2006-12-17 04:38 PM 發表:
kaho:
應該夠ge~~~應該唔會再加人架喇~~~
就係難挑戰先要試下挑戰milky~~XD
我要打敗佢~~!!!呵呵呵~~+0+
|
|
|
kaho 於 2006-12-17 01:38 AM 發表:
wa...點挑戰milky= ="
and 呢d 野夠唔夠玩@@"?
AND 有邊個會黎...仲會唔會加人@@"?
|
|
|
豬 於 2006-12-16 09:55 PM 發表:
wakka~~今日試完個池係咪好正呢~~^0^
係~~我會重新立正架~~~^^加油fighting
p.s.各位大人細路,記得行得正企得正呀~~~
|
|
|
Joycekly 於 2006-12-15 07:59 PM 發表:
串錯字!!!係True or dare!!xDD"
睇完你描述個游泳池後,我..好驚牙...=口="
重有,,
我變到不自卑其實都因為傻豬你..>V<
面對陌生人要挺身胸膛!!立正!!!!(睇到LEE度要坐直!!xD)
party唔駛咁驚嘅..我會幫你GA..kaka"
(我家重有十幾包餅..係朋友的話記得食多d牙!!>333<)
|
|