| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 28 日 星期六  |
| 2007-04-28 | 分類: 未分類 | 發現好多人既blog都寫有關戀愛既野(大多是唔開心既回憶??!)...
其實戀愛唔係應該要開開心心架咩....
我諗雖然有時會唔開心,但係如果真係全心全意去愛既話
相信好快都會好返....
如果真係成日都唔開心,又成日都得唔到解決方法既
不如就咁樣算...會唔會重好呢
真真假假真係好難分
見到d fd一個二個咁辛苦....唉.....
....................................
.................
都唔知講咩好喇..XD
-------------------------
有人話我唔識戀愛,
但係..
其實我係唔想而家去愛
有人話我唔主動
其實..
我只係等待中
因為我相信...我所倚靠既主一定會為我預備一個最好最明白我既
「白豬王子」~wakka
王子~我等你呀~ <---------痴線豬既宣言
-----------------------------------
今日打d野會唔會嚇親人....=w="
---------------------------------
戀愛同甜品...
我會擇甜品
除非...戀愛比甜品來得真實或滿足

| | 發表時間:2007-04-28 06:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
豬 於 2007-05-04 09:22 PM 發表:
suki~你終於都黎喇~感動ing~~~wakka
好呀~你而家每次都要黎呀(咁我個blog ge人氣就可以多d喇~ka)
我都諗住開返個xg..方便你地有xg ge睇~不過有d秘密野都要打係qooza..即係兩個都用..
請各位豬朋密切留意唷~> 3<
|
|
|
d 餅自己整嫁??好似好好食咁~
好耐無尼喇~sorry 呀
下次開親電腦都尼喇~呵
白豬王子..等我做喇
我夠肥呀~xd
|
|
|
豬 於 2007-04-29 03:48 PM 發表:
就算佢係為食都會請我食先ge~~xd~一定會ge
呵呵~~!!!
|
|
|
豬朋的狗友某姜 於 2007-04-28 10:06 PM 發表:
你又點知個白豬王子就曬你呢xD
話唔定佢又一樣咁為食,要你請番佢轉頭xDD"
|
|
|
豬 於 2007-04-28 06:42 PM 發表:
呵呵~~~如果你我既王子既話
就係星期一請我食飯喇~
因為我想食咩白豬王子都會請我食架~XD
|
|
|
leetsz 於 2007-04-28 06:38 PM 發表:
白豬王子= =
我咪係囉..@@
XD
笑死我~KAKA~
|
|