琴日去左party~~
好開心呀~~~~好耐無咁開心笑過喇
更實現左我一直以來既願望~~~
本人一直希望可以痛痛快快同男仔打一場交(~~XD)
今次都算實現左ge
不過如果無大人在場可以會打得重痛快d`~呵呵
多謝阿so la~~(我諗都算「打交」掛...玩玩下ge...我咁乖,係唔會玩打到人地有傷果d ga)
不過難為左俊俊既野...
本來初初未玩起之前都幾無聊..
但係之後玩到癲左...癲婆何豬降臨.......
但係....點解都係要同部電腦一齊開party....= ="
----------------------------------------------
要趕功課喇~~
加油呀各位
-----------------------------------------------
頭先去左游水..
之後媽話好似見到姜喎...
一陣打比姜問下先
姜,我返黎喇~~係咪好掛住禾呢~~呵呵呵
下個星期重新開始星期六游水呀下
當我練到有把握同阿so一樣快既時候先同佢去游水~~睇住黎啦~我要快快快
wakakakakaaaa
--------------------------------
今日教會大團聚..幾好..唔錯
-----------------------------
就黎返學喇...嗚
----------------------------
之前同細e and 羅伊講起環球嘉年華
本來想一齊去...
但係媽唔比...唔比我玩雞動遊戲...T^T
或者試同suki一齊去玩d文靜 d ge野都可以~~^0^
-----------------------------
返學見啦各位~~886 2006
|