|
|
2009 年 9 月 17 日 星期四  |
| ;;單簧管`` |
分類: 敏ˇ日誌〃 |
15/9/2009~17/9/2009
15/9/2009
八號風球"巨爵"襲港,
停課拉!
冇左mus堂和va兩堂…
但八號風球,
爸媽5洗返工。
我學單簧管,
學左兩年架拉。
爸媽陪我+欣買左新單簧管XD
買左yamaha牌,
$3060
平掛…
殷老師同錢SIR、錢SON
( 錢SON=錢SIR個仔 )
都用呢個架XD
Yamaha係日本牌子,
係最好既牌子。
所以好多人都係用呢個。
盒:
裝好後 :

橙色果個是我既新書包ˇ

好開心,
我有個中學同學陪我學單簧管,
佢本來冇學過,
為左陪我而學XD
呢個星期四開始第一課了ˇ
買完之後,
我地去左坐按摩椅,
坐左個幾鐘XD
17/9/2009
開始上堂拉~
原來吹果時,
下巴要凹落去架!
|
| 發表時間:2009-09-17 07:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 23 日 星期日  |
| ;;畢業禮一記`` |
分類: 敏ˇ日誌〃 |
22/8/2009
今天,
是畢業禮。
我同樂隊同學都會係8點15分返到學校。
首先就係綵排。
包括銀樂隊綵排同畢業生綵排 =]
然後就係正式!=]
相:

去校務處拎200蚊獎學金`
學業以外表現優異
信封

畢業證書
由於敏ADD左D Y BG 友,
所以冇POST到樣`
丫! 有一幅睇5到樣既相架~

超模糊呢~
個岩岩領完獎既就係我拉~
見到冇?
係背住左架~!
XD XD
之後去還衫又拎番$100,
懷疑畢業禮係用泥拎錢~
Y!BLOG又被抄拉~ |
| 發表時間:2009-08-24 10:27 AM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ;;嘩嘩嘩`` |
分類: 敏ˇ日誌〃 |
15/8/2009
今日,
返左協和…
( 琴日小學今日中學, 真煩! )
原來牙爸牙媽琴日返深圳,
今日特登返泥同我去協和家長日。
我180號,
協和編號。
拎左兩張貼紙,
分別寫住:
協和編號:180
翁純敏
1D
同
協和編號:180
翁純敏家長
1D
一開始見到1D,
好吾開心…
我考分班試考得好好架喂~
牙媽叫我下年努力,
好感動T^T
之後,
拎左D資料本。
跟住,
講坐,
我見到:
X澄欣、
X慧嫻
… …
一D勁人都係D班,
覺得好奇,
5通其他人好勁?!
之後,
見:
X特 A班 、
黎黎 B班 、
"X竟行" 都B班 ( 佢冇理由咁勁架! ) 、
X凱婷 B班
… …
吾通真係我衰左?!
之後發問時間,
有人問邊班精英班,
原來精英班係分班試考得好既2班:
用普通話教中文,
分別係D班同E班。
你地覺得我好開心?!
OMG!
普通話~~~~~
一D都吾開心!
其他全英!
搵人泥打我一巴拉!
我係咪發夢牙?
… …
之後,
買左運動服,
冬+夏。
返屋企。
;; Nothing to write. |
| 發表時間:2009-08-16 02:19 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|