shunmanyung
暱稱: ˇ___ 敏〃
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
2009 年 9 月 17 日  星期四   晴天


;;單簧管`` 分類: 敏ˇ日誌〃

15/9/2009~17/9/2009

15/9/2009

八號風球"巨爵"襲港,
停課拉!
冇左mus堂和va兩堂…

但八號風球,
爸媽5洗返工。

我學單簧管,
學左兩年架拉。
爸媽陪我+欣買左新單簧管XD

買左yamaha牌,
$3060
平掛…

殷老師同錢SIR、錢SON
( 錢SON=錢SIR個仔 )
都用呢個架XD

Yamaha係日本牌子,
係最好既牌子。
所以好多人都係用呢個。

盒:
Hosted by ImageHost.org  
 

裝好後 :
Hosted by ImageHost.org
橙色果個是我既新書包ˇ
Hosted by ImageHost.org

好開心,
我有個中學同學陪我學單簧管,
佢本來冇學過,
為左陪我而學XD

呢個星期四開始第一課了ˇ

買完之後,
我地去左坐按摩椅,
坐左個幾鐘XD

17/9/2009

開始上堂拉~
原來吹果時,
下巴要凹落去架!

發表時間:2009-09-17 07:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 8 月 23 日  星期日   晴天


;;畢業禮一記`` 分類: 敏ˇ日誌〃

22/8/2009

今天,
是畢業禮。
我同樂隊同學都會係8點15分返到學校。
首先就係綵排。
包括銀樂隊綵排同畢業生綵排 =]
然後就係正式!=]

相:

去校務處拎200蚊獎學金`


學業以外表現優異


信封


畢業證書

由於敏ADD左D Y BG 友,
所以冇POST到樣`
丫! 有一幅睇5到樣既相架~


超模糊呢~
個岩岩領完獎既就係我拉~
見到冇?
係背住左架~!

XD XD
之後去還衫又拎番$100,
懷疑畢業禮係用泥拎錢~

Y!BLOG又被抄拉~

發表時間:2009-08-24 10:27 AM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 8 月 16 日  星期日   時晴時雨


;;嘩嘩嘩`` 分類: 敏ˇ日誌〃

15/8/2009

今日,
返左協和…
( 琴日小學今日中學, 真煩! )
原來牙爸牙媽琴日返深圳,
今日特登返泥同我去協和家長日。

我180號,
協和編號。
拎左兩張貼紙,
分別寫住:

協和編號:180
翁純敏
1D

協和編號:180
翁純敏家長
1D

一開始見到1D,
好吾開心…
我考分班試考得好好架喂~
牙媽叫我下年努力,
好感動T^T

之後,
拎左D資料本。
跟住,
講坐,
我見到:
X澄欣、
X慧嫻
… …
一D勁人都係D班,
覺得好奇,
5通其他人好勁?!

之後,
見:
X特 A班 、
黎黎 B班 、
"X竟行" 都B班 ( 佢冇理由咁勁架! ) 、
X凱婷 B班
… …

吾通真係我衰左?!
之後發問時間,
有人問邊班精英班,

原來精英班係分班試考得好既2班:
用普通話教中文,
分別係D班同E班。

你地覺得我好開心?!
OMG!
普通話~~~~~
一D都吾開心!
其他全英!
搵人泥打我一巴拉!
我係咪發夢牙?

… …

之後,
買左運動服,
冬+夏。

返屋企。

;; Nothing to write.

發表時間:2009-08-16 02:19 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]