9/8/2009
1天記…
XD
琴日既日記一篇``
星期日,
照常返教會…
又照常上堂,
又照常咁,
鄭叔叔又派野食…
( 成日都派野食`` )
最5正常既,
唉=V=
竟然要著dress =V=
5想著、
5想著…
好5想著!
5太鐘意返教會,
不過都好既,
反正都冇野做…
又有野食=P
返完教會,
去左 新天地 既VIP位食飯,
( 5好誤會,冇訂位架… )
好味=P
跟住行街,
好5好彩咁,
撞到何嘉嘉同黃…
竟然
著住條dress先撞到佢,
=V=
何嘉嘉仲要一個O嘴樣…
( 去死拉~ ) < 玩野, 5洗理
雖然都OK靚~ ( 自誇… )
5鐘意拉總知!
買左個新風扇,
而家,
屋企有4個風扇~
一個掛牆;
兩個細細個既;
一個大大個放係度吹既``
會5會太多=V="
嗯,
After dinner,
又去左冒險樂園玩…
推錢機…
又係火車果個,
玩左205個幣,
中左4車幣…
( 好勁xD )
我地玩咁耐,
對面果個人又玩咁耐,
佢竟然一車都冇中…
( 我都5想話自己勁XD )
哈哈~
( 進入失控狀態`! )
;; Be a lover in full of faith``