shunmanyung
暱稱: ˇ___ 敏〃
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
2009 年 8 月 14 日  星期五   時晴時雨


;;返學拉綵排`` 分類: 敏ˇ日誌〃

14/8/2009

今日終於返學拉~
今日,
銀樂隊綵排,
所以返左學。
(其實都5多願∼)

今日呀爸呀媽5知去左邊,
要好夜先返∼
(不孝女∼父母去邊都5知!)
本來諗住勁玩電腦∼
點知要返學…

終於見返班同學拉∼
而家學校好亂呢∼
音樂室由二樓搬左上六樓。

d樂器亂晒,
搞到搵5番我支單簧管。
我用張sir支新既,
仲正∼
但係好耐冇吹拉∼
有d音要好大力先吹到。

5記得叫班friends比番紀念册tim…
汪汪!
見到呢篇文記得下次綵排比我∼!

放左學,
去左買炸燒買同蘋果批食,
請埋翁欣同李佩佩∼
李佩佩請飲汽水。

番屋企∼
玩左3粒鐘電腦,
就泥kai拉∼

送首歌你地聽∼
開心有得揀:
http://www.youtube.com/watch?v=xK7GzOWTr4g

;; less is more.

發表時間:2009-08-14 08:14 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 8 月 10 日  星期一   晴天


;;無聊一天記`` 分類: 敏ˇ日誌〃

9/8/2009

1天記…
XD
琴日既日記一篇``

星期日,
照常返教會…
又照常上堂,
又照常咁,
鄭叔叔又派野食…
( 成日都派野食`` )

最5正常既,
唉=V=
竟然要著dress =V=
5想著、
5想著…
好5想著!

5太鐘意返教會,
不過都好既,
反正都冇野做…
又有野食=P

返完教會,
去左 新天地 既VIP位食飯,
( 5好誤會,冇訂位架… )
好味=P

跟住行街,
好5好彩咁,
撞到何嘉嘉同黃…
竟然
著住條dress先撞到佢,
=V=
何嘉嘉仲要一個O嘴樣…
( 去死拉~ ) < 玩野, 5洗理
雖然都OK靚~ ( 自誇… )
5鐘意拉總知!

買左個新風扇,
而家,
屋企有4個風扇~
一個掛牆;
兩個細細個既;
一個大大個放係度吹既``
會5會太多=V="

嗯,
After dinner,
又去左冒險樂園玩…

推錢機…
又係火車果個,
玩左205個幣,
中左4車幣…
( 好勁xD )
我地玩咁耐,
對面果個人又玩咁耐,
佢竟然一車都冇中…
( 我都5想話自己勁XD )

哈哈~
( 進入失控狀態`! )

 

;; Be a lover in full of faith``

發表時間:2009-08-10 12:51 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 8 月 7 日  星期五   晴天


;;日誌一篇`` 分類: 敏ˇ日誌〃

終於,
做完所有功課<3






好悶

… …

協和,
有5本暑期功課,
1中;2英;2數+1中聆聽;1英聆聽+4份網上功課,
想做死人咩?!

保棠,
得1中;1數;4中閱讀報告,
少咁多,
=V=

算,
反正都做晒。

掛校,
想返去。
22號,
畢業禮啦∼
但係時間,
短到冇得再短,

而且,
有D同學5去,

史,
去日本,
冇得去∼

掛同學,
想見下你地,
李、張、黎、汪、何、江、史、孟
… …
KISS∼! >V<

    ;;;;I wish the candle light of your life is
burning forever,
And light your vovage of life.

發表時間:2009-08-07 01:31 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]