| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
| 2010-10-10 |
分類: 未分類 |
琴日一早去左唱K
with 諾 邦 短腳 J威 -_-"
幾好 吾洗搶咪
唱到三點幾 番屋企訓左陣
然後六點幾再出界限街搵諾 邦去上水踢波
是但搵左間野去食 (邦仔爆戇鳩- -)
一路食一路笑-,-
食完搭火車去上水
九點開波
羸三比零!
踢完番左黃大仙食野 食到十二點幾走人
今日一早去赤柱;)
九點半黃大仙地鐵站集合
十點幾等齊人出發
with 諾 俊 邦 濤 德林 叮 延 欣 甜
去到十一點幾
一去到就開始我地既野餐:)
食到都幾飽
然後游下水 又吹下水 又爬下樹 又玩下沙 又戇鳩鳩甘 系度玩下家俊設計既(特別)遊戲 玩下玩下甘就成日啦
四點幾汁野走人
臨走前系度影相-0-
影左一陣就走了
黎到最戇鳩既部份
夜晚突然殺出一個寶梨
去左旺角諗住食壽司-3-" 冇位要等勁耐
最後冇食到 成班落撚到樓下左諗右諗 諗吾到-,-
一開波話各自食
我同諾 邦 走人
諗住搭MTR番黃大仙既時候 佢地打黎話去打邊爐 (心諗: 屌 大撚獲 冇錢仲食甘貴 仆街)
我地個陣勁攰 跟住系甘系度笑-.-
邦走先 (約左女女)
我同諾番黃大仙同佢地集合
家俊同德林冇去打-,-
去到又系要等位 仆街 食餐都要甘樣 唉-0-
等左一陣 有位了
食個陣系甘笑 五星星級<---正野
食撚完肚痛 唉 吾想講 kai -3-
最後趕住番屋企all屎屎@.@
end.
|
| Comm3nT 下啦-v- [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 91 | »
|