今天是學校一年一度所謂既便服日,,即係聖誕聯歡,,但要捐10$先可以穿便服的,,- -
番到學校,,落去集隊,,緊住番班房,,等個ar sir叫入禮堂崇拜,,
係禮堂好悶囉,,勉強地過左90分鐘。
緊住番班房,,開p,,番到班房,,幫miss手擺d食物出黎,,係咁食食食,,食到中段個陣,,係表演時間,,我同m!ng出去唱開始戀愛,,唱得好好聽呀,,呵,,緊住有禮物呀,,簡左個散紙包。
差唔多完,,miss抽獎,,無我份,,miss最後派左一人一份禮物,,幾令架!!
緊住放學了!!今年的便服日唔錯喔,,因為轉了去E班,,轉了班主任,,感覺真爽呀!!