★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
今日exam中文,,,作文,,真係老作呀,,,我簡左題目(一)''小學的校服'',,系甘9作!!
緊住小息,,小完,,考第2份,,呢份0k eazy la,,,不過最後個題,,吾系好記得左差不多先生仲有咩事l0r!!!!
緊住又小息,,今次考埋聆聽,,,聽到我釣晒魚,,,,好eazy。
放學,,,食日昇,,,番屋企!!
岩岩溫完數學,,,仲系吾識丫,,,都吾知天日點''屎''丫!!