今天是2008年最後的一天,,,,,2008年12月31日。
在這一年,,,我發生了很多喜與悲的事情。
從淫蟲陳冠希的淫照風波事件、程翔假釋、藝人肥姐逝世、流感爆發、四川大地震、毒奶粉事件、北京奧運、副局長風波、神7升空、選舉、嘉禾大廈五級大火、特區政府的施政,同埋香港大部份的人都關心的金融海嘯,一一重現眼前。
2009年開始了,,我們應該為該過去的08年做一個反省,,訂下一些目標。
而我就係2008年都幾開心了,,較為開心的事係入了E班,,再不用對住那個傻傻的A班班主任..
今日在大陸慶祝最後一天的08年,,,出了街吃晚飯,,又係食打邊爐呀,,都唔錯ah''
食完之後,,行下街街咁,,見到好多令3 褲,,,不過太貴了。
行左1個鍾咁,,就搭車去''中華廣場''倒數了,,,,氣紛唔錯''
D人係咁噴個D雪花,,搞到成頭都係,,係咁不停有,,不過都0K了。
個度個鍾傻傻地既,,大家都以為倒數左,,點知突然一片歡呼聲,,聽住佢地叫60到1,,,,真開心,,走個陣,,多人都爆呀,,2008年就咁過去了。
係度同大家講一聲''新年快樂''