今天是我在大陸咁多天,,最開心的一天。
一早0n msn,,,,0n左陣,,打機,,,打完lunch,,發覺係ar婆呢度D野食正好多*V*
中午,,,又打機了,,ar媽同ar婆個D係度打麻雀,,,那整個中午就是我的天堂了,,,都是沒有什麼大分別,,都是在打機,,打到6點幾到,,,,,出街食飯,,,係大陸有車,,,,不用坐公共汽車。
去左食''豬肚包雞''係火鍋黎咖,,,唔錯呀。
食到8點幾,,,番屋企,,係番屋企既途中,,,,,,經過屋企留下的士多,,,見到有520煙買,,,即係心心個隻,,林住買黎收藏,,,搵左好耐,,,點知原來士多有得買,,,好令既。
S0今天特別的開心
仲有9日番香港呀!!