★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
琴日,,考埋個i.s..就完左中二既第一次考試,,好開心!!
放左學..hea左陣,,即刻番左屋企!!!
今日,,,一訓醒,,,打機,,打到5點幾!!
ar媽突然間話同我去睇多次隻腳w0r!!
去左毓華街既其中一間私家醫院到睇,,,一睇就話要.,,,做手術,,,嚇到我仆街囉!!!!!!!
緊住個醫生同我隻腳打左支麻醉針,,,-_-,,,,痛爆!!
然後就開始手術了,,,,呢個甘既手術,,做左5-10分鐘姐,,快到爆,,吾痛,,因為打左針!!
隻腳終於冇事了。
ps"出吾到街,,,唉!!