今日,,,,,中史,,,,,差吾多全部吾識...
都系靠隔離位D人,,,
星期六同日溫都冇溫過...睇都冇睇過丫xD!!!
本身9:30放得學,,,點知要講個份英文QUIZ,,講到10點到,,緊住就考''all路''(吾識打xD)
考到10:30到,,,去左7仔打波,,,約晒人了!!
真系覺得果個人好仆街l0r,,,越睇佢就越吾爽佢,,真系好想捉佢入廁所打一餐!!!!!!!!!
緊住同左然個D去左m記到hea,,hea左陣..再去左樂合打波..打左陣,,有班飛仔黎,,緊住走佬!!
聽日電腦aNd宗教,,,,吾洗溫了!!
|