暑假既第二日~
唔番學好無聊呀!!
唯有開MSN,打Blog
你有唔打Blog
你個Blog啲野好得意呀
今日想出去,冇人同我一齊):
放暑假喇,Yeah~
但係見唔到你,有啲傷心tim
唔緊要,只要你日日開MSN咩刀得.哈~
愛情等於一場遊戲,放棄等於棄權,我一定唔會放棄架!!