我好開心呀!!你黎左我個Blog.令我唔知点做tim, 哈~...
7月4日我生日呀,記住同我慶祝呀!!!我會列舉你地出黎架.
現家流感好流行,大家要小心啲,唔好去一啲人多既地方呀!!!
記住同我慶祝~~
聽日係父親節呀!!唔知你地点慶祝呢?
去食飯 行街 買野...
不如煮下野可能父親會好開心
所以試下喇!!!可能得架!!!+油
愛情好似玻璃一樣,一趺就碎,冇得保,就好似我同你咁