我已家好唔得閒牙,我又要po文,又要做功課.唉~好可憐唷
我可能冇咁多時間打Blog,所以今日我要打晒佢,哈~
重有一個月就番學啦,我啲功課一啲都味做晒,我今個月一定會好辛苦架!!
我冇心情再打Blog喇,我不如俾我篇文你地看啦
http://www.i-feels.net/thread-116939-1-4.html 我篇文. 看完留cm牙 [ 好似sell 文咁,哈~ :D ]
我去完Camp番喇,今次呢個Camp好辛苦牙
我晚晚都訓唔到,令到我有黑眼圈,好醜!!!