星期6我去左唱k,唱到喉嚨好唔舒服,
唱到出唔到聲呀!!!好慘:(
我已家好唔舒服呀,有咩辦法??
打得好小,因為唔舒服,聽日一定打好多:)
愛上了你,我才領略思念的滋味,分離的愁苦和妒忌的煎熬,還有那無休止的佔有欲
今日好多謝以下咁多位朋友:
1.苯豬:) 2.藝琳妹:) 3.wingshan 4.我老爸:) 5.江婆 6.davyyu:) 7.盧家元:) 8.啊哥:) 9.fongsinman
冇你地啲照片,所以上唔到>
唔好意思!!!