2日後我生日,唔知個日有咩人同我慶祝呢?
我好想快啲到呀,可以出去玩,唔洗日日係屋企.
我好掛住你地呀,要9月先見到,你有F.5,好難先見到你
我個日一定要早啲起身,開定MSN等你地
我的愛情是一場比賽,已經開始的球賽,中途離場就等於棄權,既然我已經上埸了,我就要打出一埸最完美的球賽
哈~你個Blog打左好多呀!!!
我要加油先得,3日後我生日,你地要同我慶祝架
生日去溜冰,唱k,玩,無論如何玩曬佢.
你地話過倍我,好晏刀要玩呀!!!
心情唔係好好,有啲唔開心,琴日見到佢一個,個樣好似唔係咁開心,哄佢有唔釆人,
豬豬有話出,最後話唔得閒,我信錯你呀:(
家姐有唔出,哼!一個二個唔出,就唔好話得:( 衰人!!!!
愈接近虛幻的愛情愈浪漫,愈平庸的愛情愈簡單;愈真實的愛情愈不起眼