好開心,我生日喇,大左一歲.
唉~冇人同我一齊玩,難道自己一個過:(
我油琴日開始只有3個同我講生日快樂,不過多謝曬呀!!!!
1.藝琳妹:) 2.wingshan:) 3.我老爸 錫曬你地:)
我夜啲會黎打多一次架,我祝我自己係今年永遠開心,唔好左為小小野怒爆爆,同埋,希望fongsinman你永遠開心,咁就得:)
重有1日,我就生日,聽日去溜冰,
豬豬我錫曬你,啊哥你講大話,有話會去,最後有唔去,哼!!
唔知你會唔會講大話呢?我諗你一定唔會.你唔開MSN既,点同你傾計啫
愛情像感冒,來時教人手足無措,每次「類型」不盡相同,「病徵」則大同小異;同樣須元氣大耗