重有2日我就冇得打Blog,因為我要去Camp牙
我第二次去Camp喇,個心有啲開心,期待個Camp好好玩
重有1個月,就番學,我啲功課味做過,点算牙!!!
我成晚冇訓過,因為我要準則啲野,今日可以訓飽佢
愛情係有自己操控架
By.鈴_蘭
好似冇打好奈牙,我今日去左書展,買左好多書.哈哈~
我今日唔開心架,幸好有Baby,如果唔係我一定會喊,我愛你牙Baby:)
9月1日要番學,我啲功課味做曬架,我要加油!!!!
愛情要俾好多心機,無論点要珍惜呢個感情牙