今日照常咁番學..
點知個司機行錯路wow
重要落錯地方俾我tim!!!
激死我!!!
諗住今次右俾個副校咬住唔放嫁啦~
點知佢冇番工wow@@v
開心死我呀~
跟住上到去個肥仔右講o既d野..
"你真係好似佢呢..你上次都睇到嫁.."
次次咁樣我都係咁答..
''真係一d都唔似呢..你上次都睇到嫁.."
跟住..
我倖個老師捉左去佢班室..
F.4o既課室..
問我..
"有冇回條呀..?"
"冇呀..唔見左呀~人地話寫番封信話番俾你知join唔join.."
跟住有個f.4話..
''你今次死得啦..得罪佢.."
跟住佢就鬧鬧鬧鬧鬧..
都唔知鬧左幾奈呀..
...........................................................................
放學去鋪頭..
買動漫d入場卷..
星期六去,,
一定有大收鑊~~~
期待期待..>w<
目標...1600*0*
|