唉... 今日係冇番學o既第2日=3= 唔知係咪冇得番學冇野做... 好悶呀/............ 唉... 聽日去拜山啦~ 起碼都叫有d野做下@3@ 不過唔方好玩 重要成8點幾起身... 算啦~ 好過起屋企冇野做起渡呆~