今日...
雪雪問我回唔回大隊
我一開始有d唔明
佢想講同唔同番佢地一齊玩
我想...
但係...
我同番佢地玩...
咁陳芷欣佢地點呢???
我自己覺得同雪雪佢地玩係開心D...
同陳芷欣都好開心...
但係我同得O個面左同唔到E面wo~
可唔可以叫佢地同埋陳芷欣佢玩呢???
但係我經佢地唔想...
點好呢???
-----------------------------------------------
好啦
唔講ed住...
我買左樣野俾陳寶悅做生日
我諗...
佢會中意...
但係...
佢會唔會唔要呢???
|