今日右冇咩做... 如果雪雪佢地e+可以尼我屋企玩就好啦~=3= 可惜~ 佢地係唔會尼嫁~ 同埋雪雪e+起澳洲~ 唔可以唔理佢自己尼嫁嗎~ 唉~~~ --------------------------------- 番學冇奈就排球比賽啦~ 好經做唔到正選呀~ 有興趣o既4月2到楊屋道運動館睇啦~ 我地係唔可以輸俾可信佢地嫁啦~ +油~~~~~~~~~~~~