琴日 同傻仔樂,阿co,阿哥,肥仔,家姐同阿媽阿爸 去睇個咩魔怪書 都ok好睇 D gan右ok好笑 隻野唱歌話咩 I die U die We die By By~~ 係成場人笑~ 如果係睇o既話 我自己覺得英文好睇過中文(因為本人一向都中意睇英文電影) 我熱烈推介~ 有興趣o既睇下 真係幾好睇 目標*300*