琴日..
我10點幾先去食野..
我同阿co佢地食元氣
嘩!!!
我地都唔知做咩
係咁食係咁食...
食左25碟呀~\0.0/
我地諗住唔會好貴..
點知!
成3千幾呀!!!!!!!!!!!!
唉..
算啦~
咪照俾囉..
我post d相
俾你地睇下啦~

係咪好Q呢~我好中意呀~

我同阿co正嫁~

我係殺人兇手!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
好ya~~~
雪雪佢今日番香港啦~~~
目前*300*
|