琴日 傻仔樂尼左我屋企訓(...唔好誤會...佢係同我阿哥訓...) 今焦一早就去飲荼 阿哥去空手道 諗住打牌 右唔夠人-3- 有d無奈... 唔知做咩好.. 唉.. 星期一就番學啦~ 今次o既"巧"試 我真係有d經.. 一番到學就去排球比賽啦~ 真係好經好經...好經好經...