今日.. 我覺得自己好唔"滂" 唔指我自己覺得.. 張ho2都覺得我有d唔"滂" .. ------------------------------------------- 我冇幾"奈"我同陳芷欣傾電話 我同佢話.. 我地畢業o既時候.. 叫哂d女仔同一d男仔 去唱k~
我會叫埋Emily,wing wing等等.. 為左玩勁d.. 我地係唔會邀請老師嫁~~ 我諗e個校務party一定好玩同好正~~~ 可以齊唱k同一班同學一wow~ 好難得嫁~~~ 我諗我一定會喊得重西利個排球o個次