唉.. 今日放學都唔知咩是 個個都好似有d野咁 雪雪同寶寶就以為11號唔理佢地.. 11號右問我.. 佢地做咩-3- 不過.. 右冇是wow.. 唉~ 但係... 我可以識到e班朋友.. 係我o既幸氣 一齊笑.. 一齊玩.. 一齊俾人話.. 一齊傻下傻下.. 同e班fd一齊.. 經歷好多好多o既野.. 愈講愈唔想走唔想畢業.. 好唔捨得佢地