今日 我開始有阿鋒o既下落 但係.. 我叫阿媽睇我起學校睇下有冇佢o既消息 佢話冇e個人.. 唔通.. 阿鋒你會人間蒸發咩=3= 但係.. 我好記得 有一次我買野o既時候係見到佢嫁~ 但係我叫激佢都聽唔到.. 鋒..你去左邊呀.. 我同阿哥都好擔心你呀.. 咁多年尼我同阿哥都有"運"過你.. 晞望你可以睇到我個blog "運"到我地啦~ ------------------------------------------------------- 待續..